آنچه رنگهای برند تان در مورد شما به مشتریان می گویند

آنچه رنگهای برند تان در مورد شما به مشتریان می گویند

آنچه رنگهای برند تان در مورد شما به مشتریان می گویند

شما به عنوان یک مالک کسب و کار کوچک،درک معناداری از رنگ پول دارید اما در مورد رنگ کسب و کارتان چطور؟ بیاموزید که چگونه رنگ کسب و کار شما باعث می شود روحیه مشتریان شما را به روحیه ای خرید ار تبدیل کنند یا تصور اشتباهی از شرکت شما ایجاد کنند.

علوم رنگ

به نظر می رسد دشوار است باور کنیم که رنگ ها می توانند در بدن و ذهن ما تأثیر بگذارند. با این حال دانشمندان می دانند که رنگ ها می توانند بر فیزیولوژی بدن و وضعیت روانی ما تأثیر بگذارند. دانش رنگ ها توسط محققان بازار برای تعیین چگونگی به کارگیری این دانش برای تأثیرگذاری روی برداشت مشتری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد .

رنگ می تواند سیستم عصبی ما را تحریک کرده و حالت احساسی را برانگیزد. رنگ محیط ما از طریق چشمان به مغز ما منتقل می شود و باعث انتشار هورمونهای مختلف می شود. اما علم را فراموش کنید ، معنی رنگ ها برای تجارت شما چه می کند؟

معنی رنگ ها

معنی رنگ ها بسته به فرهنگ ، نژاد ، جنسیت و حتی سن افراد متفاوت است. بنابراین ، فقط انتخاب رنگ ها به طور کلی کافی نیست ، بلکه باید مشخص کرد از کدام رنگ ها برای استفاده در جذب مشتریان هدف استفاده می شود. به عنوان مثال ، سفید معمولاً در عروسی ها استفاده می شوند و احساس بیگناهی را برمی انگیزند. در فرهنگهای شرقی ، سفید نشانگر مرگ است. صادرکننده لباس عروسی سفید به چین در هر زمانی شکست می خورد.

برای نشان دادن معنی یک فرهنگ می توان رنگها را ترکیب کرد. در دنیای غربی ، سبز و قرمز با کریسمس در ارتباط است ، در حالی که سیاه و نارنجی نشان دهنده هالووین است.

چند شرکت بزرگ با نام تجاری و با رنگهای شرکتی خود در ارتباط هستند. IBM – Big Blue نشانگر ثبات و محافظه کاری است. UPS – قهوه ای نمادی از ماندگاری و قابلیت اطمینان دارد. یک رنگ می تواند به محصولی مانند Tide متصل شود. در جعبه نارنجی پررنگ ، می شود احساس لرزش را برانگیخت.

آنچه رنگهای برند تان در مورد شما به مشتریان می گویند

معنی رنگ های زیر را در بازاریابی کسب و کار خود در نظر بگیرید :

  • سفید: خالص. تمیز. جوانی . سفید یک رنگ خنثی است که می تواند دلالت بر خلوص در مد و عاری از میکروب و ویروس بودن در حرفه پزشکی باشد.
  • سیاه: قدرت. زیبا . رازدار. رنگ مشکی می تواند بازار سطح بالای شما را هدف قرار دهد یا در بازاریابی جوانان استفاده شود تا رمز و راز به تصویر شما اضافه شود.
  • قرمز: شور. هیجان. خطر. قرمز رنگ توجه است و باعث بالا رفتن فشار خون و ضربان قلب می شود. برای تزریق هیجان به مارک خود از رنگ قرمز استفاده کنید.
  • نارنجی: پر جنب و جوش. پرانرژی. بازی. اگر می خواهید یک محیط بازیگوشانه برای مشتریان خود ایجاد کنید ، کمی رنگ نارنجی به شرکت خود اضافه کنید.
  • زرد: مبارک. گرم. هشدار. رنگ زرد با احساس آرامش می تواند برای تجارت شما جذاب باشد.
  • سبز: طبیعی. سالم. فراوانی. برای ایجاد یک اثر آرامش بخش یا تصویر رشد ، رنگ سبز را انتخاب کنید.
  • بنفش: Royalty. خردمند. جشن. شاید کمی رنگ بنفش را باید به تجارت خود در سرویس خدمات برتر اضافه کنید.
  • آبی: وفادار. صلح آمیز. قابل اعتماد. آبی محبوب ترین و خنثی ترین رنگ در مقیاس جهانی است. انتخابی ایمن برای وفاداری مشتری در ساختار تجاری.

آنچه رنگهای برند تان در مورد شما به مشتریان می گویند

رنگها و مارک شما

در نظر بگیرید که چگونه از این رنگ ها در برندسازی کلی و عناصر بازاریابی شرکت شما از آرم و بروشور گرفته تا کارت ویزیت و لباس استفاده می شود. آیا رنگهای شما شخصیت و تصویر مورد نظر خود را نمایش می دهند؟ اگر اینگونه نباشد ، می تواند زمان تغییر رنگ باشد.

در پایان به یاد داشته باشید که رنگ ها معنی دارند. همه اینها به تجربیات ناظر بستگی دارد. رنگ ها و مشتریان خود را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب رنگ برنده خود را برای تجارت کوچک خود داشته باشید.

آنچه رنگهای برند تان در مورد شما به مشتریان می گویند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *