بازاریابی برای مشاوره کسب و کار

بازاریابی برای مشاوره کسب و کار – مطالعه سال (2019)

بازاریابی برای مشاوره کسب و کار – مطالعه سال (2019)

بازاریابی برای شغل مشاورین کسب و کار - مطالعه سال (2019)

بازاریابی برای شغل مشاورین کسب و کار – مطالعه سال (2019)

چگونه شما مشتریان جدید مشاوره را پیدا می کنید؟

آیا سیستمی برای برنده شدن در پروژه های مشاوره دارید؟

آیا شما استراتژی بازاریابی دارید – یا بیشتر به امید وابسته هستید؟

اگر مشاور هستید ، در زمینه بازاریابی خدمات خود باید فعالیت کنید .

برای به دست آوردن مشتری مشاوره ، باید تعاملاتی را با چشم انداز مناسب ایجاد کنید.

بازاریابی نحوه تولید این تعاملات است. بدون بازاریابی ، شغل مشاوره را ندارید.

مشاوره با مشاوران برای کمک به بازاریابی خدماتشان برای دستیابی به مشتری های بیشتر ، مهارت ماست.

ما مطالعه می کنیم و به شما کمک می کنیم تا یاد بگیرید چه کارهایی را انجام دهید – تا از آنچه نباید انجام شود جلوگیری کنیم.

در این پست ، ما آنچه را که از نظرسنجی ها آموخته ایم و توسط بیش از 34000 مشاوردر سرار جهان برای ما ارسال شده است ، به اشتراک می گذاریم.

خلاصه ای از یافته های کلیدی ما در زمینه بازاریابی برای مشاوران در سال 2019

  1. ارجاع ها در رده اول هستند. 37٪ از مشاوران “ارجاع ها” را به عنوان عامل اصلی دریافت کار جدید ذکر کرده اند – 20٪ بیشتر از انتخاب پاسخ بعدی: یعنی شبکه اینترنت و رویدادها (18٪)
  2. بیشتر مشاوران (32٪) با بازاریابی دسته و پنجه نرم می کنند، بیشتر از آنهایی که با فروش سر و کله می زنند(23٪). 28٪می گویند که با هر دو به یک اندازه درگیرند- و تنها 17٪ می گویند که با هیچ یک ازاینها درگیر نیستند.

3.سرمایه گذاری بیشتر در بازاریابی خدمات مشاوره، با درآمد بالاتر ارتباط دارد . بیش از 50٪ مشاوران با سرمایه گذاری 20ملیونی در بازاریابی خدمات خود بیش از 600ملیون تومان در سال درآمد کسب می کنند.

  1. مشاوران از تماس تلفنی بیزار هستند. 41٪ از آنها اعلام كرده اند كه تماس تلفني را بعنوان ناسازگارترين روش بازاريابي برای خود مي دانند. با این حال ، 7٪ از مشاوران می گویند برقراری تماس تلفنی باعث می شود آنها بیشترین درآمد را کسب کنند – سومین روش بازاریابی با درآمد بالا برای مشاورانی که از آنها رای گیری کردیم  روش بازاریابی تلفنی بود.
  2. مشاوران درصد زیادی از خدمات خود خود را با مراجعه مستقیم به شرکت ها به دست می آورند. 22٪ از مشاوران 95٪ + سفارشات خود را از طریق مراجعه مستقیم کسب می کنند – و بیش از 50٪ مشاوران 60٪ + خدمات خود را از طریق مراجعه دریافت می کنند.
  3. فرکانس بازاریابی با اعتماد به نفس در مراجعه به افراد ارتباط دارد. مشاورانی که روزانه خدمات خود را به بازار عرضه می کنند کمتر به ارجاع دسترسی دارند. مشاورانی که کسب و کار خود را تنها در صورت نیاز مشتری جدید به بازار عرضه می کنند ، به مراجعه کنندگان متکی هستند.
  4. بین فرکانس بازاریابی و تعداد مشتری ها همبستگی مثبت وجود دارد. مشاورانی که سالانه با 1-3 مشتری کار می کنند ، بازاریابی کمتری (فقط 25٪ بازاریابی روزانه داشته اند) نسبت به مشاورانی که با 6+ مشتری در سال کار می کنند (38٪ روزانه بازاریابی انجام می دهند) داشته اند.
  5. مشاورانی که درآمد 600 میلیونی تا 4 میلیاردی کسب می کنند بسیار به اعتبار ارجاع دهنده تکیه می کنند. 28٪ از آنها 20-40٪ از پیشنهادات خود را از ارجاع کسب کرده اند – بهترین انتخاب برای مشاوران با درآمد اینچنینی همین ارجاع است.
  6. سالهای تجربه با درآمد بسیار مرتبط است. مشاوران باتجربه (15+ سال تجربه) بیشترین درآمد سالانه را کسب می کنند.
  7. 70٪ از مشاوران مورد بررسی ، هیچ کارمندی ندارند – اما 41٪ از مشاوران در نظرسنجی با 1-3 کارمند در سال کار می کنند(36٪ بیشتر از کسانی که با کسی کار نمی کنند).
  8. زنان به طور مساوی با بازاریابی و فروش درگیرند(38٪ از مشاوران زن مورد مطالعه این نظر را مطرح کرده اند) مردان بیشتر از فروش با بازاریابی خود را درگیر می کنند (32٪ می گویند بیشتر با بازاریابی درگیرند). زنان همچنین به مراجعه به مشتری بسیار وابسته هستند (از مشاوران زنی که مورد نظرسنجی قرار گرفته اند ، 36٪ از آنها 95٪ از پیشنهادات خود را از طریق مراجعه به افراد در مقایسه با 18٪ برای آقایان کسب می کنند).
  9. 34٪ از مشاوران عنوان “شکوفایی پتانسیل های من” را به عنوان دلیل شماره یک  شروع فعالیت مشاوره خود ذکر کرده اند. “رئیس خودم باشم” دومین پاسخ محبوب با 26٪ بود. “تحقق پتانسیل من” محبوب ترین پاسخ برای آقایان بود ، و “رئیس خود باشم” محبوب ترین پاسخ برای زنان بود.

در زیر ، نگاهی جامع به داده های نظرسنجی خواهیم انداخت.

آمار مشاوره بازاریابی

با چه روشی بیشتر تلاش می کنند؟

بازاریابی مشاور کسب و کار

چرا تصمیم داریم مطالعه ای در زمینه بازاریابی برای مشاوران انجام دهیم؟

زیرا بازاریابی و فروش برای مشاوران یک چالش است.

32٪ از مشاوران می گویند که آنها بیشتر با بازاریابی خود (ایجاد گفتمان با خریداران آینده) درگیرند.

23٪ بیشتر با فروش (تبدیل چشم انداز به مشتری) درگیرند.

و 28٪ از هر دو به طور مساوی استفاده می کنند.

تنها 17٪ از مشاوران ادعا می كنند كه با هیچ یك از آنها مواجه نیستند.

تفاوت بین مشاورانی که با بازاریابی درگیرند و کسانی که درگیر نیستند چیست؟

  • 39٪ مشاوران روزانه برای کسب و کار خود بازاریابی می کنند. ما پیشنهاد می کنیم هرچه کسب و کار خود را بیشتر بازاریابی کنید ، احتمال مقابله با آن کمتر خواهد بود.
  • مشاورانی که با بازاریابی دست و پنجه نرم نمی کنند کمتر به مشتری مراجعه می کنند. اگر نمی دانید چگونه مشتری را بدون مراجعه جذب کنید ، احتمالاً با بازاریابی شغل خود مشکل دارید.
  • مشاورانی که با بازاریابی مشکلی ندارند از کارمندان بیشتری استفاده می کنند (52٪ از 1-3 کارمند در سال استفاده می کنند) نسبت به کسانی که با بازاریابی مشکل دارند (فقط 29٪ از 1-3 کارمند استفاده می کنند). این ممکن است نشان دهد که اگر کارمند ندارید تا بتوانید بخش های مختلف شغلی خود را اداره کنید ، وقت لازم برای بازاریابی خدمات خود را ندارید.

چقدر از وقت خود را صرف بازاریابی در شغل خود می کنید؟

بازاریابی مشاور کسب و کار

اکثر مشاوران به صورت هفتگی خدمات خود را بازاریابی می کنند (35٪)

33٪ مشاوران روزانه برای کسب و کار خود بازاریابی می کنند.

11٪ مشاوران ماهیانه برای کسب و کار خود بازاریابی می کنند.

14٪ مشاوران خدمات خود را فقط در صورت نیاز به مشتری جدید به بازار عرضه می کنند – و 6٪ به هیچ وجه کسب و کار خود را بازاریابی نمی کنند.

مشاورانی که گهگاه خدمات خود را بازاریابی می کنند ، تقریباً روی بازاریابی حساب نمی کنند.

مشاورانی که تنها در صورت نیاز به مشتری جدید خدمات خود را به بازار عرضه می کنند ، اکثر آنها(بیش از 50٪) پیشنهاد های خود را از ارجاع دریافت می کنند.

حتی اگر به توانایی خود در یافتن مشتری اعتماد دارید ، بازاریابی تنها هنگامی که به مشتری نیاز دارید بهترین روش نیست.

ما توصیه می کنیم استراتژی بازاریابی خود را تدوین کنید تا بتوانید در جذب مشتری های جدید موفق باشید. شما باید یک سیستم بازاریابی قابل پیش بینی و قابل اعتماد بسازید.

هر سال برای بازاریابی خدمات خود (مشاوره) چه مقدار پول خرج می کنید؟

بازاریابی مشاور کسب و کار

مشاوران سرمایه گذاری زیادی در بازاریابی خدمات خود نمی کنند.  ولی کسانی که سرمایه گذاری می کنند ، درآمد بالاتری دارند.

40٪ هر سال کمتر از15میلیون تومان در بازاریابی خود سرمایه گذاری می کنند.

38٪   بین 15 تا 60 میلیون سرمایه گذاری می کنند.

20٪   بیش از 60 میلیون سرمایه گذاری می کنند.

بازاریابی یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است. وقتی در بازاریابی خود سرمایه گذاری می کنید (راه درست) ، بازده سرمایه گذاری خود را خواهید دید.

کار بازاریابی ایجاد تعامل با خریداران آینده است تا بتوانید مشتری و درآمد بیشتری کسب کنید.

ما مشاهده کردیم که مشاوران دارای بالاترین درآمد ، تمایل به سرمایه گذاری بیشتری در بازاریابی خود دارند – بیش از 50٪ از مشاورانی که60 تا 300 میلیون در بازاریابی خود سرمایه گذاری می کنند ، سالانه بیش از600 ملیون تومان را کسب می کنند – بازاریابی با 30٪ درآمد بیش از1.2 میلیارد در سال درآمد زائی دارد.

چند درصد از خدمات  شما از مراجعه به سایتها حاصل می شود؟

بازاریابی برای مشاوران در یک بازار رقابتی دشوار است – و به همین دلیل است که مشاوران به مراجعین به آنها امید زیادی دارند.

بیش از 55٪ مشاوران 60٪ خدمات خود را از مراجعه به سایت دریافت می کنند.

این می تواند بدان معنی باشد که آنها در بازاریابی ارجاعی یا شبکه سازی بسیار خوب شده اند – اما همچنین می تواند به این معنی باشد که آنها در ارائه خدمات خود خارج از روابط فوری مشکل دارند.

ارجاع ها همیشه منبع بزرگی برای کسب و کار شما خواهند بود. اما ، همیشه این احتمال وجود دارد که روزی ارجاع به شما قطع شود. ما به مشاوران توصیه می کنیم که تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهند و یاد بگیرند که از طریق راه های دیگر مشتری جذب کنند .

تنظیمات بازاریابی مشاوره

از چه نوع بازاریابی بیشترین لذت را می برید؟

به نظر می رسد صحبت کردن مستقیم با مشتری با 21 درصد محبوب ترین روش بازاریابی برای مشاوران است.

شبکه سازی و رویدادها (20٪) ، ارجاع (16٪) و ارسال ایمیل (7٪) روش های بعدی بازاریابی محبوب بودند.

این روشها ترکیبی مناسب از داشتن روابط و نشان دادن تخصص شما– و دو جنبه مهم بازاریابی برای مشاوران است.

کدام نوع بازاریابی را دوست ندارید؟

اطلاعات واضح است – مشاوران دوست ندارند تماس تلفنی برقرار کنند.

41٪ از مشاوران ذکر شده برقراری تماس تلفنی را بعنوان مورد تنفرترین نوع بازاریابی اعلام کرده اند. بدترین مورد های بعدی، تبلیغات مستقیم و چاپی با 12٪ بود. در بین بقیه روشها یکنواختی وجود داشت.

چرا مشاوران از برداشتن گوشی متنفرند؟ به نظرناراحت کننده و وقت گیر است. اما ، روش هایی برای اثربخشی بیشتر وجود دارد .

بازاریابی برای مشاوره کسب و کار

برای چه نوع بازاریابی بیشترین زمان را صرف می کنید؟

مشاوران وقت خود را صرف انواع روش های مختلف بازاریابی می کنند.

24٪ از مشاوران “Networking & Events” را به عنوان روشی برای بازاریابی که بیشترین وقت خود را صرف آن می کنند ، انتخاب کردند.

مراجعه کنندگان به مشتری با 14 درصد در رتبه دوم قرار گرفتند. سومین میزان از طریق LinkedIn با 12٪ بود.

کدام یک از موارد زیر در کسب و کار شما بیشترین پول را در می آورد؟

ارجاعی ها به مشاوران بیشترین پول را برای مشاوران ایجاد می کنند – با 38٪ مشاوران ارجاع را به عنوان بالاترین روش بازاریابی و کسب درامد خود انتخاب کرده اند.

سهم اینترنت و رویدادها 18٪ بود. دررتبه سوم تماس تلفنی با 7٪ بود.

قصد دارید در سال 2019 بیشترین پیشرفت و کار را در چه زمینه ای از بازاریابی داشته باشید؟

مشاوران علاقمند به بهبود بسیاری از زمینه های بازاریابی خود در سال 2019 هستند.

محبوب ترین پاسخ ها مربوط به Networking & Events و LinkedIn Outreach است که در هر کدام 13٪ بود. صحبت کردن ، وبلاگ نویسی ، نوشتن و بازاریابی ایمیلی نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

تعداد بسیار کمی از مشاوران برای بازاریابی خدمات خود به دنبال رسانه های سنتی هستند. با ظهور رسانه های اجتماعی و جدید ، این روش های سنتی بیشتر از میدان خارج شده اند – ولی این بدان معنی نیست که آنها نمی توانند به خوبی کار کنند.  هنوز روشهای موثری برای بازاریابی خدمات شما از طریق رسانه های سنتی وجود دارد .

بازاریابی برای مشاوره کسب و کار

مشاوره از دید آمار بازرگانی

درآمد سالانه شما از مشاوره چقدر است؟

26٪ از مشاورانی که در نظرسنجی ما شرکت کرده اند بین 300تا 600 ملیون درآمد دارند.

پاسخ انتخابی بعدی   (17٪) 100 تا 300 ملیون بود.

14٪ بین 600ملیون تا 1.2 میلیارد بود.

14٪   بین 20 ملیون تا 100 ملیون بود.

و 13٪   بیش از 1.2 میلیارد تومان درآمد داشته اند.

بنابراین ، مشاورانی که بیش از 1.2 میلیارد در آمد دارند چه بازاریابی متفاوتی انجام می دهند ؟

  • آنها روزانه کسب و کار خود را به بازار عرضه می کنند.
  • آنها بیشتر در بازاریابی خود سرمایه گذاری می کنند.
  • آنها به مراجعه امید کمتری دارند.
  • آنها وقت بیشتری را برای مراجعه به مشتریان بالقوه در LinkedIn می گذرانند.
  • آنها تمایل دارند که از نوشتن و وبلاگ نویسی درآمد بیشتری کسب کنند.
  • آنها سالها تجربه دارند.

از خود بپرسید – اگر شما بیش از 1.2 میلیارد تومان درآمد در سال ندارید ، آیا 6 مورد فوق را انجام می دهید؟

دلیل شماره یک برای مشاور شدن چیست؟

اگر می خواهید پتانسیل های بالقوه خود را تحقق بخشید یا رئیس خود باشید ، شغل خوبی را انتخاب کرده اید.

34٪ از مشاورانی كه ما در نظرسنجی از آنها اطلاعات گرفتیم ، عنوان كردند “تحقق پتانسیل های من” به عنوان دلیل شماره 1 مشاور شدن در این زمینه است 26٪ گفتند می خواهم “رئیس خود باشم”.

12٪ انعطاف پذیری برنامه کاری را انتخاب كردند ، 9٪ درآمد نامحدود را اعلام كردند و 8٪ گفتند كه به دلیل اینكه اخراج شده اند مشاور می شوند.

مشاوره، کسب و کار بزرگی است که برای تمام این دلایل می تواند شروع شود .

بازاریابی برای مشاوره کسب و کار

چند سال است که شما مشاور هستید؟

مشاورانی که در نظرسنجی ما شرکت کرده اند دارای درجه های مختلفی از تجربه هستند.

22٪ از مشاوران 1-3 سال مشاور بوده اند.

21٪ از مشاوران 15+ سال مشاور بوده اند.

پاسخ های دیگر 5-10 سال (18٪) ، 3-5 سال (16٪) و 10-15 سال (8٪) بود.

15٪ مشاوران کاملاً جدید هستند – و کمتر از 1 سال است که مشاوره می کنند.

همانطور که شما هم تصور می کنید ، ما بین سالهای تجربه و درآمد همبستگی مشاهده کردیم.

مشاور با بالاترین درآمد بیشترین سالها تجربه را دارد. اگر یک مشاور جدید هستید ، ادامه دهید. هرچه تجربه شما رشد می کند ، درآمد شما نیز همانگونه خواهد بود – به شرطی که مرتباً ارزش خود را افزایش دهید .

بازاریابی برای مشاوره کسب و کار

شما خود را چه نوع مشاوری می دانید؟

نظرسنجی ما گروهای متنوعی از مشاوران را نشان می دهد .

30٪ مشاوران مدیریت هستند. 16٪ مشاور استراتژی ، 13٪ مشاور بازاریابی و 7٪ مشاور عملیات هستند.

مشاورین مالی (4٪) ، مشاوران منابع انسانی (3٪) ، مشاوران فناوری اطلاعات (4٪) ، مشاوران فروش (3٪) و مشاوران طراحی (1٪)  بودند. 19٪ موارد دیگر را انتخاب کردند.

هر سال مشاوران با چه تعداد مشتری کار می کنند؟

در مورد اینکه تعداد مشتری مشاوران هر سال چند مورد بوده است ، محبوب ترین پاسخ 3-6 (34٪) بود “6-12 مشتری” دومین پاسخ منتخب (29٪) و 1-3 نفر سوم با (21٪) بود.

16٪ از مشاوران که با بیش از 12+ مشتری در هر سال مشغول به کار بودند اعلام می کنند که برای جذب مشتری بیشتر و افزایش میزان مشاوره ، مشتری سازی(از طریق بازاریابی مستمر) می کنند.

تعداد مشتری در بازاریابی یک شرکت چه نقشی بازی می کند؟

  • مشاورانی که فقط با 1-3 مشتری در سال کار می کنند با بازاریابی و فروش به طور مساوی (45٪) برخورد می کنند. ما فکر می کنیم وقتی با 1-3 مشتری در سال کار می کنید ، ممکن است در موقعیت خطرناکی قرار بگیرید. شما خطر می کنید که به عنوان یک منبع درآمد تنها به یک مشتری متکی باشید – و بیشتر از یک مشاور در نقش یک کارمند ریسک می کنید.
  • مشاورانی که سالانه با 1-3 مشتری کار می کنند ، فعالیتهای بسیار کمتری انجام می دهند. اگر می خواهید مشتری بیشتری داشته باشید ، روزانه – یا حداقل هفتگی – کسب و کار خود را بازاریابی کنید.
  • بین تعداد مراجعان و تکیه به مراجعه کنندگان رابطه وجود دارد.  هر چه مشتری کمتری داشته باشید ،  به نظر می رسد که بیشتربه مراجعه آنها امید بسته اید. اگر بیش از حد به مراجع تکیه کنید ، احتمال دارد که کسب و کار مشاوره خود را به صورت مؤثر بازاریابی نکنید.

مشاوران شاغل چه تعداد کارمند تمام وقت دارند؟

70٪ از مشاورانی که از آنها نظرسنجی کرده ایم هیچ کارمندی ندارند و مشاور مستقل هستند.

19٪ مشاوران مورد بررسی 1-3 کارمند دارند. 12٪ بیش از 3 کارمند دارند.

بازاریابی برای مشاوره کسب و کار

مشاوران هر سال با چه تعداد کارمند پاره وقت کار می کنند؟

در حالی که 70 درصد از مشاوران هیچ کارمند تمام وقتی ندارند ، بسیاری از مشاوران هر ساله با تعدادی کارمند پاره وقت کار می کنند.

41٪ از مشاورانی که از آنها نظرسنجی کرده ایم از 1-3 کارمند در سال استفاده می کنند 36٪ از هیچ و 23٪ بیش از 3 کارمند استفاده می کنند.

تعداد کارمندان یک روش عالی برای قیاس کردن خدمات  شما هستند – بدون آنکه بخواهید با سر کارهایی که کارمندان تمام وقت انجام می دهند بحث کنید.

مشاوره از نظر جمعیت شناسی

میانگین سن مشاورین چقدر است؟

برای شروع کسب و کار مشاوره  هرگز دیر نیست .

بیش از 60٪ از مشاورانی که نظرسنجی کردیم 40-60 ساله هستند.

تقریباً 20٪ بیش از 60 سال سن دارند.

20٪ زیر 40 ساله هستند.

بازاریابی در سنین مختلف چگونه مقایسه می شود؟ این چیزی است که ما یافتیم:

  • نسل جوان بیشتر از وبلاگ نویسی لذت می برند (22٪ وبلاگ نویسی را به عنوان روش بازاریابی مورد علاقه خود انتخاب کرده اند).
  • برقراری تماس تلفنی با افزایش سن شما لذت بخش تر نخواهد شد – همه گروه های سنی که ذکر شده برقراری تماس تلفنی را به عنوان کمترین روش بازاریابی مورد علاقه خود قرار داده اند.
  • مشاوران هزاره بیشتر پول خود را از طریق Joint Ventures و تبلیغات آنلاین می گیرند – حتی بیشتر از مراجعه کنندگان. مشاورانی که 30-40 سال دارند بیشترین درآمد خود را از طریق مراجعه کسب می کنند.

مشاوران کجا زندگی می کنند؟

اکثر مشاورانی که در نظرسنجی ما نشرکت کردند ،( 57٪ )در آمریکای شمالی زندگی می کنند.

اروپای غربی (12٪) ، آفریقا (11٪) و آسیا (9٪) را به خود اختصاص داده اند.

من … هستم

75٪ از مشاورانی که در نظرسنجی ما شرکت کرده اند مرد و 25٪ دیگر زن هستند.

ما در مشاوره چند پویایی جنسیتی جالب مشاهده کردیم:

  • 13٪ مشاوران زن ، شبکه و رویدادها را به عنوان روش مورد علاقه بازاریابی خود نسبت به مردان ذکر کردند.
  • زنان با بازاریابی و فروش به طور مساوی تعامل می کنند (38٪ از لیست هایی که با هر دو روش کارمی کنند). از طرف دیگر ، مردان با بازاریابی مشکل بیشتری دارند (32٪ می گویند که بیشتر با بازاریابی مبارزه می کنند).
  • دو برابر درصد زنان (36٪) 95٪ + از خدمات خود را از طریق مراجعه به مردان (18٪) کسب می کنند. وقتی می پرسیم که چرا آنها تصمیم به مشاور شدن گرفتند ، “درک پتانسیل من” محبوب ترین پاسخ برای آقایان (35٪) بود. برای زنان ، “رئیس خودم باشم” محبوب ترین پاسخ (32٪) بود.

مقایسه مطالعه گذشته

بنابراین ، مطالعه امسال چگونه با مطالعه سال گذشته مقایسه می شود؟

در مطالعه سال 2018 ، مراجعه ها روشی برای بازاریابی بود که مشاوران بیشترین زمان را با 22٪ صرف کردند. در سال 2019 ، 24٪ از مشاوران شبکه و رویدادها را به عنوان روش بازاریابی خود ذکر کردند – ومراجعه به 14٪ کاهش یافته است.

مراجعه به مشاوران بیشترین پول را در هر دو سال 2018 و 2019 ایجاد می کند.

مشاوران در هر دو سال مبلغ مشابهی را برای بازاریابی خود سرمایه گذاری کرده اند.

مشاوران در سال 2019 با مشتریان بیشتری در سال در مقایسه با سال 2018 کار می کنند.

بازاریابی برای مشاوره کسب و کار

بازاریابی برای مشاورین برنامه عملیاتی

فقط مطالعه نکنید و فکر کنید “این کار شایسته ای است” – ما این مطالعات را برای کمک به شما و انجام اقدامات عملی انجام می دهیم.

اگر یک مشاور جدید هستید و نمی دانید از کجا شروع به بازاریابی کنید …

مقاله ما را در مورد شروع خدمات در شغل مشاوره  رابررسی کنید . این به شما کمک می کند تا خدمات مشاوره خود را به روشی صحیح ایجاد کنید.

اگر یک مشاور باتجربه هستید اما از دریافتی خود راضی نیستید …

مقاله ما در مورد  10 تاکتیک بازاریابی اثبات شده برای مشاوران و مربیان را بررسی کنید – و خود را عادت دهید که در واقع آنها را انجام دهید!

اگر تعجب می کنید چگونه می توانید روند بازاریابی و فروش شخصی خود را به شدت بهبود بخشید – و مشتریهای واجد شرایط تری پیدا کنید که هزینه بیشتری برای تخصص شما بپردازند – خوشحال می شویم با شما چت کنیم. در تماس با ما یاد می گیرید که چگونه روند بازاریابی شما بهبود می یابد – بدون هیچ هزینه ای.

نتیجه

اکنون که داده ها را مشاهده کرده اید …

چگونه خدمات مشاوره شما هنگام بازاریابی پایدار می شود؟

آیا شما یکی از مشاوران زیادی هستید که با بازاریابی می جنگید؟

بازاریابی برای مشاوره کسب و کار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *