بازاریابی به کمک رسانه های اجتماعی

بازاریابی به کمک رسانه های اجتماعی – قسمت اول – ویدئو

 

بازاریابی به کمک رسانه های اجتماعی

راهنمای کامل و گام به گام رشد و توسعه کسب و کار به کمک رسانه های اجتماعی

شرکت های هوشمند می دانند که چگونه می توانند از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنند.برنامه “سفر به کانادا” کمیسیون گردشگری کانادا یک برنامه تبلیغاتی جسورانه در رسانه های اجتماعی بود که در میان بازار گردشگری رقابتی ، به میدان پا گذاشت.

این کمیسیون با دعوت از مسافران در فرودگاه های فرانکفورت آلمان و لیون فرانسه شروع به تغییر برنامه های تعطیلات آنها و مسافرت رایگان به کانادا کرد.با کمال تعجب ، بسیاری از مسافران جهشی این پیشنهاد را پذیرفتند. این افراد همچنین موافقت کردند که طرفداران رسانه های اجتماعی کمیسیون گردشگری شوند و ماجراهای خود را در کانادا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

این برنامه حواشی زیادی را در اطراف کمیسیون گردشگری کانادا به وجود آورد ، به این ترتیب کانادا در مقایسه با سایر مناطق توریستی رقابتی شاهد افزایش 21.5 درصدی در سهم خود از گردشگران بود.

اگر می خواهید کسب و کار خود را ارتقا دهید ، رسانه های اجتماعی بهترین شرط موفقیت شما هستند.

در حال حاضر فیس بوک بیش از دو میلیارد کاربر فعال روزانه دارد. YouTube تقریباً دو میلیارد کاربر فعال دارد. اینستاگرام یک میلیارد. توییتر تقریباً 330 میلیون ، لینکدین 303 میلیون و پینترست 250 میلیون نفر دارند.این جمعیت عظیم منتظر شناختن شماست.

بازاریابی به کمک رسانه های اجتماعی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *