ویدئوی مشاوره کسب و کار و بررسی آماری بازاریابی مشاوره

بازاریابی مشاوره – ویدئوی بررسی آماری بازاریابی کسب و کار مشاوره

ویدئوی بررسی بازاریابی مشاوره کسب و کار 

ویدئوی مشاوره کسب و کار .چگونه مشتری مشاوره را پیدا می کنید؟ آیا سیستمی برای برنده شدن در پروژه های مشاوره دارید؟ آیا شما استراتژی بازاریابی دارید؟ اگر مشاور هستید ، در زمینه بازاریابی خدمات خود باید فعالیت کنید . بدون بازاریابی ، در حقیقت شغل مشاوره را ندارید.

در این فیلم تحلیل کاملی از بازاریابی در شغل مشاوره کسب و کار را خواهید دید. این فیلم بر اساس نظرسنجی های انجام شده از 34000 مشاور در سطح جهان تهیه است و می تواند چشم انداز واضحی از امکانات و محدودیت های این شغل را نشان دهد.

ویدئوی بازاریابی مشاوره

  1. ارجاع ها در رده اول هستند. 37٪ از مشاوران “ارجاع ها” را به عنوان عامل اصلی دریافت کار جدید ذکر کرده اند – 20٪ بیشتر از انتخاب پاسخ بعدی: یعنی شبکه اینترنت و رویدادها (18٪)
  2. بیشتر مشاوران (32٪) با بازاریابی دسته و پنجه نرم می کنند، بیشتر از آنهایی که با فروش سر و کله می زنند(23٪). 28٪می گویند که با هر دو به یک اندازه درگیرند- و تنها 17٪ می گویند که با هیچ یک ازاینها درگیر نیستند.
  3. سرمایه گذاری بیشتر در بازاریابی خدمات مشاوره، با درآمد بالاتر ارتباط دارد . بیش از 50٪ مشاوران با سرمایه گذاری 20ملیونی در بازاریابی خدمات خود بیش از 600ملیون تومان در سال درآمد کسب می کنند.
  4. مشاوران از تماس تلفنی بیزار هستند. 41٪ از آنها اعلام كرده اند كه تماس تلفني را بعنوان ناسازگارترين روش بازاريابي برای خود مي دانند. با این حال ، 7٪ از مشاوران می گویند برقراری تماس تلفنی باعث می شود آنها بیشترین درآمد را کسب کنند – سومین روش بازاریابی مشاوره با درآمد بالا برای مشاورانی که از آنها رای گیری کردیم  روش بازاریابی تلفنی بود.
  5. مشاوران درصد زیادی از خدمات خود خود را با مراجعه مستقیم به شرکت ها به دست می آورند. 22٪ از مشاوران 95٪ + سفارشات خود را از طریق مراجعه مستقیم کسب می کنند – و بیش از 50٪ مشاوران 60٪ + خدمات خود را از طریق مراجعه دریافت می کنند.
  6. فرکانس بازاریابی با اعتماد به نفس در مراجعه به افراد ارتباط دارد. مشاورانی که روزانه خدمات خود را به بازار عرضه می کنند کمتر به ارجاع دسترسی دارند. مشاورانی که کسب و کار خود را تنها در صورت نیاز مشتری جدید به بازار عرضه می کنند ، به مراجعه کنندگان متکی هستند.
  7. بین فرکانس بازاریابی و تعداد مشتری ها همبستگی مثبت وجود دارد. مشاورانی که سالانه با 1-3 مشتری کار می کنند ، بازاریابی کمتری (فقط 25٪ بازاریابی روزانه داشته اند) نسبت به مشاورانی که با 6+ مشتری در سال کار می کنند (38٪ روزانه بازاریابی انجام می دهند) داشته اند.
  8. مشاورانی که درآمد 600 میلیونی تا 4 میلیاردی کسب می کنند بسیار به اعتبار ارجاع دهنده تکیه می کنند. 28٪ از آنها 20-40٪ از پیشنهادات خود را از ارجاع کسب کرده اند – بهترین انتخاب برای مشاوران با درآمد اینچنینی همین ارجاع است.
  9. سالهای تجربه با درآمد بسیار مرتبط است. مشاوران باتجربه (15+ سال تجربه) بیشترین درآمد سالانه را کسب می کنند.
  10. 70٪ از مشاوران مورد بررسی ، هیچ کارمندی ندارند – اما 41٪ از مشاوران در نظرسنجی با 1-3 کارمند در سال کار می کنند(36٪ بیشتر از کسانی که با کسی کار نمی کنند).
  11. زنان به طور مساوی با بازاریابی و فروش درگیرند(38٪ از مشاوران زن مورد مطالعه این نظر را مطرح کرده اند) مردان بیشتر از فروش با بازاریابی مشاوره خود را درگیر می کنند (32٪ می گویند بیشتر با بازاریابی درگیرند). زنان همچنین به مراجعه به مشتری بسیار وابسته هستند (از مشاوران زنی که مورد نظرسنجی قرار گرفته اند ، 36٪ از آنها 95٪ از پیشنهادات خود را از طریق مراجعه به افراد در مقایسه با 18٪ برای آقایان کسب می کنند).
  12. 34٪ از مشاوران عنوان “شکوفایی پتانسیل های من” را به عنوان دلیل شماره یک  شروع فعالیت مشاوره خود ذکر کرده اند. “رئیس خودم باشم” دومین پاسخ محبوب با 26٪ بود. “تحقق پتانسیل من” محبوب ترین پاسخ برای آقایان بود ، و “رئیس خود باشم” محبوب ترین پاسخ برای زنان بود. بازاریابی مشاوره
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *