تعریف بازاریابی - 72 تعریف بازاریابی متفاوت از منابع مختلف علمی و کاربردی

تعریف بازاریابی - 72 تعریف بازاریابی متفاوت از منابع مختلف علمی و کاربردی

/
بازاریابی در بازارهای در حال تحول و پویای امروزی با طعم های مت…
استراتژی های برتر بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک

استراتژی های برتر بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک

/
استراتژی های برتر بازاریابی دیجیتال بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کلی یک …
بازاریابی به کمک رسانه های اجتماعی

بازاریابی به کمک رسانه های اجتماعی - قسمت اول - ویدئو

/
  بازاریابی به کمک رسانه های اجتماعی راهنمای کامل و گام به گام رشد و توسعه کسب و …
مشاوران بازاریابی چقدر درآمد دارند؟

مشاوران بازاریابی چقدر درآمد دارند؟

/
مشاوران بازاریابی چقدر درآمد دارند؟ شغل مشاور بازاریابی هم می تواند چالش …
8 راه برای شناسایی فرصت های بازار برای رشد مشاغل

8 راه برای شناسایی فرصت های بازار برای رشد مشاغل

/
8 راه برای شناسایی فرصت های بازار برای رشد مشاغل . در محیط کسب و کار…
مردم چه چیزی را می خرند؟

مردم چه چیزی را می خرند؟ - دوره رایگان عملکرد فروش - درس نهم

/
مردم چه چیزی را می خرند؟ مردم اشیا را خریداری نمی کنند  بلکه …
مشتریان واجد شرایط

مشتریان واجد شرایط - دوره رایگان عملکرد فروش – درس هشتم -

/
 مشتریان واجد شرایط اگر مشتری آینده نگر شما نمی خواهد محصول شما ر…
چه کسی باید استخدام شود؟

چه کسی باید استخدام شود؟

/
تصور کنید که شما مدیر فروش هستید. چه کسی را باید جذب کنید؟ آیا باید افراد تازه کار را استخدام کرده و آنها را به روش خود آموزش دهید یا برای یک برد سریع  متخصصان را استخدام کنید؟ پاسخ احتمالاً بستگی به وضعیت شرکت شما دارد و اینکه چقدر سریع به تیم فروش قوی احتیاج دارید. شاید شما هنگامی که شرکت به خوبی تأسیس شد، تیم فروش خود را "رشد دهید" و مدل ها و مدیریت های خوبی برای  استخدام جدید ارائه دهید.
درک مشتری

دوره رایگان عملکرد فروش – درس هفتم - درک مشتری

/
بیاموزید که چگونه "در خارج از چارچوب" برای افزایش فروش خود فکر کنید . شما قبلاً بیشتر مشتری ها و نیازهای تجاری آنها را می شناختید. ولی آیا کاری کردید؟ شاید شما باید چند برداشت را به چالش بکشید. آیا فکر می کنید می دانید که چه چیزهایی را آنها احتیاج دارند وقتی که عملا شما را در یک بازارجاویژه(نیچ) برای برآوردن یک نیاز خاص می بینند، هنگامی که در واقع کارکردهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید و دارد توسط یک رقیب برآورده می شوند.
نحوه استخدام فروشندگان

نحوه استخدام فروشندگان

/
کارکنان فروش بسیار زیاد به دور خود حرکت می کنند ، بیش از نیمی …
دوره رایگان عملکرد فروش – درس ششم - روی ارائه خود کار کنید

دوره رایگان عملکرد فروش – درس ششم - روی ارائه خود کار کنید

/
اکنون ما ارائه برجسته شما را که مملو از نکاتی در مورد پیشنهاد شما در برابر رقبای شما است ، تقویت می کنیم و به شما نشان می دهیم، دقیقاً آنچه را که مشتریان نیاز دارند ارائه دهید. اگر ارائه شما خوب است می توانید معامله را ببندید. بیاموزید  تصویری از زندگی را بیافرینید که پس از خرید محصول شما زندگیشان شبیه آن خواهد شد.
آیا امتیازات فروش شما بی نظیر هستند؟

دوره رایگان عملکرد فروش – درس پنجم - آیا امتیازات فروش شما بی نظیر هستند؟

/
ما USP شما را بررسی خواهیم کرد و همانطور که می خواهید هنگام صحبت با مشتری نکات را گسترش خواهیم داد. به ارزشی که USP به مشتری ارائه می دهد مراجعه کنید ، به ویژگی ها و مزایای آن اشاره کرده و مزایا را برای مشتری مرور کنید. سپس ما  اسکلت برنامه ارائه شما را ترسیم می کنیم.
بررسی رقبا با تجزیه و تحلیل SWOT

دوره رایگان عملکرد فروش – درس چهارم - بررسی رقبا با تجزیه و تحلیل SWOT

/
یکی از مهمترین موارد برای یک فروشنده ، شناخت و فهم بازاری است که در آن حیطه فعالیت می کند. ما یاد خواهیم گرفت که بازار و رقبای شما را بررسی کنیم ، هنگام صحبت با مشتریان احتمالی ، تجزیه و تحلیل SWOT را انجام دهید و با نقاط قوت نسبی رقبا برخورد کنید.
7 تکنیک محبوب بازاریابی برای مشاغل کوچک

تکنیک های بازاریابی - 7 تکنیک محبوب بازاریابی برای مشاغل کوچک

/
هنگام ایجاد شغل ، اولین چیزی که می خواهید تأمین کنید ، یک پایگاه مشتری است. با داشتن یک چاپگر مناسب ، یک تلفن و یک دستگاه متصل به اینترنت ، می توانید بدون پرداخت هزینه ای ، یک کمپین تبلیغاتی نسبتاً گسترده را ترتیب دهید . ما هفت مورد از این روشهای بازاریابی مشاغل کوچک را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد.
دوره رایگان عملکرد فروش – درس سوم - چرا مشتری ها باید محصول شما را خریداری کنند؟

دوره رایگان عملکرد فروش – درس سوم - چرا مشتری ها باید محصول شما را خریداری کنند؟

/
اگر پاسخ این سؤال را نمی دانید ، نمی توانید به طور موثری به مشتریان بفروشید ، زیرا نمی توانید به آنها نشان دهید که چرا باید این کالای خاص را از شما خریداری کنند. بیاموزید که چگونه محصولات را بفروشید و چگونه فروش را افزایش دهید. برای تجزیه و تحلیل نحوه فروش محصولات و چگونگی افزایش فروش باید کالای خود را بطور مجزا بشناسید.
دوره رایگان عملکرد فروش – درس فروش و بازاریابی - تفاوت این دو چیست؟

دوره رایگان عملکرد فروش – درس دوم- فروش و بازاریابی - تفاوت این دو چیست؟

/
نقش شما چیست و چگونه با دیگران در سازمان شما مطابقت دارد؟ مهم است که هر دو بخش بازاریابی و فروش با هم همکاری کنند تا به مصرف کننده پیام پیوسته را بدهند و اطمینان حاصل کنند که شرکت می تواند وعده های خود را تحویل دهد. ابتدا بررسی می کنیم تفاوت بین فروش و بازاریابی چیست؟
دوره رایگان عملکرد فروش – درس اول – تهیه برنامه فروش

دوره رایگان عملکرد فروش – درس اول – تهیه برنامه فروش

/
به دوره ما در مورد عملکرد فروش خوش آمدید. فروشندگان موفق افراد مخاطب ، خریدار یا خریداران بالقوه خود را در ذهن دارند. این دوره به شما کمک می کند تا خریدار را به ذهن خود وارد کنید ، این مطلب توسط یک خریدار حرفه ای با بیست سال تجربه نوشته شده است. من تکنیک های فروش متنوعی را که مردم از آنها استفاده می کنند ، مشاهده کرده ام و می دانم که کدام یک مؤثرترین است و چرا.
پنج اشتباه در بازاریابی مشاغل کوچک که نباید به آنها پیشنهاد داد

پنج اشتباه در بازاریابی مشاغل کوچک که نباید به آنها پیشنهاد داد

/
مشاغل كوچك كه كمتر از 500میلیون تومان درآمد دارند باید 7 تا 8 درصد از درآمد خود را به بازاریابی اختصاص دهند پس شرم آور خواهد بود که هزینه بازاریابی خود را صرف استراتژی های ضعیف کنید. اگر می خواهید در بازاریابی برگشت سرمایه (ROI) داشته باشید ، نمی توانید پول خود را دور بریزید. با اجتناب از این اشتباهات متداول از بودجه بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید.
پنج روش اصلی در تحقیقات بازار

پنج روش اصلی تحقیقات بازار

/
در حالی که روشهای زیادی برای انجام تحقیقات بازار وجود دارد ، اکثر مشاغل از یک یا چند روش اصلی استفاده می کنند: نظرسنجی ها ، گروه های متمرکز ، مصاحبه های شخصی ، مشاهده و آزمایش های میدانی. نوع داده موردنیاز و چقدر پول که مایل هستید هزینه کنید ، تعیین می کند که کدام تکنیک را برای تجارت خود انتخاب کنید.