تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدتر

تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدتر

چه شاغل در امور مالی و چه مشاور بازاریابی باشید ، احتمالاً برای تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدترباید در سال 2020 استراتژی خود را تغییر دهید. اگرقدرت شما تاکنون به تعامل حضوری متکی بوده ، احتمالاً تغییردردناک به شیوه های مجازی را باید بپذیریدکه البته با تفکر خلاق و برنامه ریزی پیشرفته ،این نوع مشاوره می تواند مزایایی  بیشتر داشته باشد.

به عنوان مثال ، زمان مسافرت اکنون می تواند به عنوان زمان کارآمدی فرض شود و کار از راه دور موجب صرفه جویی در هزینه شما و مشتریان شما می شود. اگر برنامه شما قابل انعطاف است ، ممکن است راحت تر بتوانید همه را به خصوص هنگام کار در چندین منطقه زمانی به طور همزمان در اتاق “مجازی” وارد کنید. و هنگامی که از ابزارهای مناسب به طور مؤثر بهره گرفته می شود ، شما و مشتریان می توانید از افزایش خلاقیت و همکاری لذت ببرید و کارایی و بهره وری بیشتری را نسبت به جلسات حضوری مشاهده کنید. بیماری کوید 19 نیز عاملی یرای تقویت مشاور مجازی و مشاوره از راه دور است.

تضمین رضایت مشتری

بعنوان مشاور مجازی ، وقتی نمی توانید به صورت رو در رو با مشتریان خود ملاقات کنید ، یکی از بزرگترین چالش ها اطمینان از ارائه همان ROI است. با این وجود دلایل استخدام شدن تغییر نکرده است. مشتریان شما هنوز هم به مهارت ، تفکر خلاق و مهارت های حل مسئله شما نیاز دارند. تضمین رضایت مشتری و ارائه همان ROI در دنیای مجازی امروز ، نیاز به تغییر در نحوه برقراری ارتباط با مشتریان دارد. “چک کردن های ” مجازی منظم با مشتری ها همیشه مفید است. با این وجود ، ممکن است لازم باشد ارتباطات خود را با تحویل نتایج کتبی خلاقانه و متفکرانه تر تکمیل کنید. به عنوان مثال ، گزارش های وضعیتی مکرر و اساسی را در نظر بگیرید . ممکن است بخواهید ذهن خود را بر تجزیه و تحلیل پیشرفته و داده های هدفمند درمورد نقاط عطف خاص پروژه متمرکز کنید. و هنگامی که صحبت از ROI می شود ، اطمینان از شفاف بودن نرخ خود و قیمت گذاری همواره به افزایش اعتماد و رضایت مشتری کمک می کند.

به حداکثر رساندن بهره وری جلسه مجازی شما

تسلط بر فن آوری و تکنیک ها برای به حداکثر رساندن قدرت و بهره وری در جلسات مشاور مجازی ممکن است یکی از بزرگترین چالش های شما باشد. با این وجود ، کمی خلاقیت و تفکر خارج از آن می تواند این اطمینان را ایجاد کند که کارگاه ها و همایش های مجازی به اهداف مورد نظر خود می رسند. به عنوان مثال ، هنگام برنامه ریزی جلسات مجازی بعدی خود ، از جستجوی سنتی ارائه شده در صفحه نمایش صرف نظر کنید. در عوض ، مطالب واجب الارائه ، دستور کار ، برگه های سفید و نکات گفتگو را از قبل توزیع کنید. به این ترتیب ، شما می توانید جلسه را بر روی اهداف مهم تر و جذاب تر مانند طوفان مغزی ، تخته سیاه ، و بحث در زمان واقعی متمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که برنامه شما با اهداف دیداری قابل ارائه است ، ضمن اینکه روشهای خلاقانه ای برای ورود همه به بحث وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که همه در جلسات تیم صحبت و مشارکت می کنند“مارگارت اندروز” مربی هاروارد می گوید هدف اصلی یک تیم و یک جلسه تیمی کسب اطلاعات و دیدگاههای منحصر به فرد از اعضای هر تیم است. و از همه مهمتر ، کارهای مقدماتی لازم را از قبل انجام دهید. روش صحبت کردن و ارائه جلسه را تمرین کنید. مشکلات بالقوه طوفان مغزی که ممکن است بوجود بیاید ، چه از نظر فنی و چه غیر آن ، برای اطمینان از آماده بودن راه حل ها درمکان و زمان واقعی، را مورد توجه قرار دهید.

ابزارهای همکاری خود را انتخاب کنید

“مارك اسپوزیتو ، مربی هاروارد می گوید:” بعنوان مشاور مجازی از فن آوری هایی استفاده كنید كه در حال حاضر در دسترس یا باز هستند و به منظور دستیابی به بهره وری بیشتر و بدون هزینه اضافی ، به سمت تحول دیجیتال حرکت می کنند. نکته اصلی انتخاب فناوری مناسب برای نیازهای شما است. تصمیمی را که می خواهید از هر جلسه به دست بیاورید و نحوه انجام این کار را از قبل برای خود مشخص کنید. سپس لیستی از ویژگی هایی تهیه کنید که اهداف شما را تسهیل می کند. ابزارهای امروز برای برقراری ارتباط و همکاری مجازی از روزهای اشتراک گذاری ساده همراه با تماس تلفنی یا کنفرانس تلفنی فاصله زیادی گرفته است. و یک بار دیگر ، پیشرفت کار و آماده سازی مهم هستند. برنامه خود را با استفاده از فناوری در زمان واقعی تمرین کنید. از طریق هر تمرین خاص ، به مربیان خود آموزش دهید و مسائل فن آورانه ی بالقوه پیش بینی نشده را با راه حل پیش بینی کرده و ابزارهایی فراهم کنید تا اطمینان حاصل شود که همه قادر به مشارکت هستند. در اینجا چند نکته دیگر از مربیان هاروارد آورده شده است.

توصیه تخصصی از مربیان دانشگاه هاروارد برای مشاور مجازی

جان وستمان

تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدتر

  “روحیه مشتری خود را بالا ببرید: علوم اعصاب به ما می آموزد که وقتی صحبت می کنیم ، مراکز دوپامین را در مغز تحریک می کنیم و روحیه ما بالا می رود. بنابراین با کسی تماس بگیرید ، سؤال کنید ، گوش دهید ، سؤال بپرسید ، گوش دهید و صحبت کنید تا به شخص دیگر یک افزایش دوپامین اساسی بدهید. ”

علامت گذاری به عنوان اسپوزیتو

برنامه نمایش با مارک اسپوزیتو

تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدتر

وی می گوید: “نیروهایی که روایت جدیدی را خلق می کنند را بشناسید و با آن کنار بیایید. درک کنید که هر بحران یک شتاب بخشنده ی نوعی تحول است و باید بحران ها را به لحظه های یادگیری تبدیل کنید. ”

مارگارت اندروز 

برنامه نمایش با مارگارت اندروز

تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدتر

“در روابط سرمایه گذاری کنید (در ارتباط اجتماعی وقت تلف نمی شود). جلسات یک به یک را برنامه ریزی کنید که بتوانید مستقیم با آن شخص صحبت کنید ، و از این فرصت ها برای بررسی کار و بررسی نحوه انجام آنها استفاده کنید. در جلسات ، 5-8 دقیقه اول به تیم کمک کنید تا فراتر از کاری که انجام می دهند ، یکدیگر را بهتر بشناسند. ”

آن منینگ

برنامه نمایش با آن منینگ

تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدتر

“هنگام مواجهه با مشکل ، چالش یا مانع ، قضاوت خود را به تعویق بیندازید. قضاوت (مثبت یا منفی) فرصت را خاموش می کند. داوری اصلی، شروع حل مسئله خلاق است. ” کنجکاوی بهترین دوست شما در حال حاضر است. زمین هر روز در حال تغییر است. این می تواند بسیار نگران کننده باشد. در مورد همه تغییرات داوری نکنید. درعوض ، نسبت به آنها کنجکاو شوید. در مورد آنها سؤال کنید. از خودتان و همچنین دیگران سؤال کنید. ببینید چه بینش جدیدی پدیدار می شود. ” تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدتر

دیوید مک اینتاش

برنامه نمایش با دیوید مک اینتاش

تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدتر

“جلسات خود را پربارتر کنید. دستور کار نباید فقط درباره این باشد که چه کسی صحبت خواهد کرد یا در مورد چه مباحثی می خواهید صحبت کنید .باید بینشی را برای این زمانهای مخرب افزود: درجلسات آنلاین برای اینکه همه افراد مؤثر دخیل باشند باید قبل از جلسه اطلاعات مفیدی را از طریق ایمیل دریافت کنند. ” “خود را بازاریابی کنید تا بیشتر و بیشتر مردم بدانند شما چه کسی هستید ، چه کاری انجام می دهید و چرا اینقدر خوب هستید. بینش اضافه شده برای این اوضاع نابسامان: در زمانی که روشهای معمولی شبکه سازی ناپدید شده اند ، می توانید با برقراری تماسهایی یک به یک با افراد زیادی ، از جمع پیشرفت بیشتری کنید. ”

لورن روبیس

برنامه نمایش با لورن  روبیس

تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدتر

“اصل” ارتباط قبل از ارائه محتوا “را بخاطر بسپار. چه در جلسات تیمی یا جلسات 1 به 1 ، بررسی های شخصی و حواشی شخصی مهم هستند. حتی اگر برنامه های روزانه مشخص شده اند .در بعضی مواقع ، صرفاً در به روزرسانی داستان شخصی سرمایه گذاری کنید. ”

یوجین کوگان

برنامه نمایش با یوجین کوگان

تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدتر

“سرعت تصمیم گیری را تنظیم کنید: در زمان تأمل در موقعیتی که خواستار اقدام فوری است ، ضروری است تا احساسات فروکش کنند و دید واضح تری از زمینه استراتژیک پدیدار شود.”

تبدیل شدن به یک مشاور مجازی کارآمدتر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *