تعریف بازاریابی - 72 تعریف بازاریابی متفاوت از منابع مختلف علمی و کاربردی

تعریف بازاریابی – 72 تعریف بازاریابی متفاوت از منابع مختلف علمی و کاربردی

بازاریابی در بازارهای در حال تحول و پویای امروزی با طعم های متنوع و مبتنی بر مخاطب ، در بستر رسانه و تجارت ارائه می شود. بنابراین جای تعجب ندارد که بازاریابان کارهایی را که انجام می دهند متفاوت تعریف کنند. در حال ویرایش…

با الهام از 31 تعریف PR ، در اینجا مجموعه ای از 72 تعریف بازاریابی، توسط متخصصان با تجربه در تخصص های مختلف ارائه شده است.

تعریف بازاریابی به 72 شکل

برای شروع ، در اینجا توضیحات مربوط به انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) ، سازمان حرفه ای بازاریابی ، و دکتر فیلیپ کوتلر ، نویسنده کلاسیک کتابهای بازاریابی مدارس تجاری آورده شده است. تعاریف دیگر توسط نام خانوادگی نویسنده دنبال می شوند.

  1. طبق اعلام هیئت مدیره انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) ، بازاریابی فرایندی است برای ایجاد ، رساندن و تبادل پیشنهادهایی که برای مشتریان ، مصرف کنندگان و در نهایت جامعه با ارزش است.
  2. دکتر فیلیپ کاتلر در تعریف بازاریابی می گوید “بازاریابی ، فرایندی مدیریتی- اجتماعی ، که بوسیله آن افراد و گروه ها ، از طریق تولید و مبادله ی ارزش ، به رفع نیاز (و خواسته) خود میپردازند. “
  3. بازاریابی پیامها و / یا اقداماتی است که باعث ایجاد پیام یا فعالیت می شود. جی بائر – رئیس ، Convince & Convert. 
  4. بازاریابی به طور سنتی ابزاری است که یک سازمان با آن ارتباط برقرار می کند ، و مخاطبان هدف خود را برای انتقال ارزش و در نهایت فروش محصولات و خدمات خود درگیر می کند. از زمان ظهور رسانه های دیجیتال ، به ویژه نوآوری های رسانه های اجتماعی و فناوری ، به طور فزاینده ای در مورد شرکت هایی که روابط عمیق تر ، معنادارتر و پایدار با مردم برقرار می کنند ، تمایل دارند که می خواهند محصولات و خدمات را خریداری کنند. تغییرات روزافزون رسانه ها به طور فزاینده ای ، توانایی ارتباط بازاریاب را پیچیده می کند و در عین حال ، فرصتی باورنکردنی برای یافتن قلمرو جدید را نشان می دهد. جولی باریل – معاون رئیس تجارت الکترونیک ، بازار Fairway
  5. بازاریابی شامل تحقیق ، هدف گذاری ، ارتباطات (تبلیغات و نامه مستقیم) و اغلب روابط عمومی است. بازاریابی فروش است زیرا شخم زدن مقدمه کاشت یک کشاورز است – مخاطب را برای دریافت یک سطح فروش مستقیم آماده می کند. Mary Ellen Bianco – مدیر بازاریابی و ارتباطات ، Getzler Henrich & Associates LLC
  6. بازاریابی یک مبادله ارتباطی مداوم با مشتریان است به گونه ای که با گذشت زمان آموزش ، اطلاع رسانی و ایجاد رابطه می کند. زمان مهم است زیرا تنها با گذشت زمان می توان اعتماد ایجاد کرد. با اعتماد به نفس ، یک جامعه به طور ارگانیک پیرامون محصولات و خدمات ایجاد می شود و آن مشتری ها به همان اندازه از محصولات شما هیجان زده می شوند – آنها طرفدار ، قسم خورده و وفادار می شوند ، مشتری تکراری و اغلب دوستان می شوند. بازاریابی یک روش واقعا عالی برای مشخص کردن چیزهایی است که افراد را به خود جلب می کند و باعث می شود از مارک شما هیجان زده شوند ، به آنها هدیه دهید ، آنها را درگیر پروسه کنید ، و بله بهترین بخش ، ایجاد دوستی های عالی در این فرایند است. رنه بلودتت – مدیر ارشد اجرایی / موسس ، رسانه سس جادویی
  7. پروفسور فیلیپ کوتلر توضیح داد که بازاریابی “نیاز مشتری شما به سود است”. برای من این تعریف فراتر از ارتباط ویژگی های محصول است. بازاریابان مسئول یک تجربه 360 درجه هستند. به عنوان مثال ، در دنیای رسانه های اجتماعی ، نیازهای توییتر مشتری ممکن است با نیاز به بازی “با برند” از نظر تبلیغ بازی اجتماعی متفاوت باشد. هر نقطه تماس با مشتری از خدمات به مشتری گرفته تا فروش تا حسابداری و موارد دیگر بخشی از “بازاریابی جدید” است. توبی بلومبرگ – بازاریابی بلومبرگ / بازاریابی دیوا
  8. بازاریابی وقتی به خوبی انجام شود (الف) استراتژی کسب و کار است (ب) لیست چک بی پایان تبلیغات و اقدام تبلیغاتی است که هرگز نمی تواند تمام شود. بازاریابی در قرن بیست و یکم باید (c) تا حد زیادی ، اما کاملاً قابل اندازه گیری و در مورد هدایت اهداف تجارت پاسخگو باشد (الف) هدایت شود و شامل زیر مجموعه ای کوچک و انضباطی از (ب) است و در فرهنگ (ج) سرریز می شود. مت بلومبرگ – رئیس و مدیر اجرایی ، مسیر برگشت
  9. بازاریابی فرایندی است که توسط آن یک شرکت سودآور نیازهای مشتری را به درآمد تبدیل می کند. مارک بورگس – مدیر شریک ، بازاریابی فوکوس آبی
  10. با طراحی بصری ، بازاریابی با پیام مناسب / علت مناسب با شخص مناسب مطابقت دارد. کسی را پیدا کنید که با محصول ، خدمات یا علت شما ارتباط شخصی داشته باشد و به طریقی غیرقابل بازدید و دعوت کننده باشد. بازاریابی می تواند به اندازه شبکه در یک رویداد یا به همان اندازه پیچیده باشد به عنوان یک کمپین جهانی چند میلیون دلاری که ادغام چاپ ، دیجیتال ، روابط عمومی ، رسانه های اجتماعی و پخش یک پیام خاص با یک هدف واحد را در اختیار دارد. برخی از بهترین نتایج بازاریابی از ساده ترین ابتکارات حاصل می شود. ساده نگه داشتن بعضی اوقات بهترین استراتژی است. لیزا خریدار – رئیس جمهور و مدیر اجرایی ، گروه خریدار
  11. بازاریابی در حال ایجاد برند شماست و مردم را متقاعد می کند که نام تجاری شما (به معنی محصول / خدمات / شرکت شما) بهترین و محافظت از روابطی است که شما با مشتریان خود ایجاد می کنید. Marjorie Clayman – مدیر توسعه مشتری ، Clayman Advertising، Inc.
  12. بازاریابی پاسخگوی نیازها و خواسته های یک مصرف کننده است. اندرو کوهن – رئیس جمهور ، تیم A (سلب مسئولیت: من با اندرو ارتباط ندارم.)
  13. در راستای اهداف تجاری شرکت ، بازاریابی منابع کمیاب مصرف کنندگان ، توجه و درآمد یکبار مصرف را به سمت خود جذب می کند تا درآمدهای سودآور را به دنبال داشته باشد. بازاریابی فرایند دریافت یک محصول یا خدمات از یک شرکت به مشتریان نهایی خود از توسعه محصول تا فروش نهایی و پشتیبانی پس از خرید است. برای این منظور ، استراتژی بازاریابی شامل اهداف تجاری ، مشتریان هدف ، استراتژی های بازاریابی ، تاکتیک های بازاریابی و معیارهای مرتبط می باشد. به عنوان یک عملکرد ، بازاریابی در کل فرآیند خرید مشتری شامل تحقیق ، تعامل ، خرید ، خرید پس از خرید (از جمله پشتیبانی و بازپرداخت اضافی) و مشاوره گسترش می یابد. هایدی کوهن – رئیس جمهور ، استراتژی های بازاریابی کنار رود
  14. بازاریابی در حال ایجاد تجربیات غیرقابل مقاومت است که شخصاً با افراد ارتباط برقرار می کند و تمایل به اشتراک گذاری با دیگران را به وجود می آورد . Saul Colt – رئیس سحر و جادو ، کتابهای تازه
  15. بازاریابی به این صورت است که شما برای جذب مشتری ، شرکا ، سرمایه گذاران ، کارمندان و افراد دیگری که شرکت شما با آنها تعامل دارد ، داستان خود را بیان می کنید. این اسکریپتی است که به کاربران کمک می کند تصمیم بگیرند که آیا شما را به عنوان یک دلخوری اساسی ، دلپذیر یا ضروری به زندگی شما خوش می آورند. این راهی است که همه با برند شما در تعامل هستند. این برداشت ، اول ، آخر و همه چیز در بین است. جف کاتلر – معاون رئیس جمهور و مدیر کل ، Vitals.com
  16. بازاریابی محصولاتی است که برمی گردند و مصرف کننده هایی که انجام می دهند. استیو داوسون – رئیس جمهور ، شرکت Walkers Shortbread Inc.
  17. بازاریابی باعث ایجاد ارتباط بین مشتریان با محصولات ، مارک (های) و تجارت شما می شود ، به گونه ای که احتمالاً آنها از شما خریداری می کنند. یا همانطور که رجیس مک کنا گفت ، “بازاریابی همه چیز است.” سام دکر – بنیانگذار و مدیر اجرایی ، ارتباط جمعی
  18. بازاریابی ارتباط چندانی با ارائه دهنده خدمات و همه کارها با مشتری ندارد. بازاریابی مشتری را آموزش داده و درگیر می کند و نیازهای آنها را برآورده می کند و همزمان موقعیت مکانی ارائه دهنده خدمات را به عنوان یک مشاور و منبع معتبر قرار می دهد. بازاریابی خوب خیابانی دو طرفه است. بازاریابی عالی آنچه مشتری می خواهد را می فهمد و به آنها می دهد. شنناهوآ دیاز – رئیس جمهور و استاد ضرب وشتم ، برنج ناچیز رسانه
  19. بازاریابی یک مصرف کننده ، مشتری و / یا کاربر را برای دستیابی به سود یا دیگر اهداف از پیش تعیین شده خوشحال می کند. استیو دیکشتاین – مدیر ارشد اجرایی ، هوگو ناتورالس
  20. بازاریابی اساساً در ارتقاء اهداف شرکتی شرکتی که در آن خدمت می کند ، در ارتباطات بیرونی نقش دارد. این فرایندی است که از طریق آن شرکتها با تراز کردن کلیه اهداف ارتباطی (تبلیغات ، بازاریابی ، فروش و غیره) ، بازده را در یک بخش تسریع می کنند تا با هدف کارآمدتر رسیدن به اهداف کلی شرکتها بیشتر شود. آنتوان دودین
  21. بازاریابی برندسازی ، نامگذاری ، قیمت گذاری و ارتباط بین رسانه های پرداخت شده و درامد است. این فروش نیست. جینی دیتریش – مدیر ارشد اجرایی ، شرکت آرمان دیتریش ، شرکت
  22. بازاریابی امروز بالاخره مشتری مداری است. رسانه های اجتماعی این اتفاق را رقم زدند. بازارها بار دیگر مکالمه هستند. بازاریابی به معنای شناخت بازار ، ایجاد محصول مناسب ، ایجاد میل به آن محصول و اطلاع رسانی به افراد مناسب است که شما از آن برخوردار هستید. این جمله قدیمی که می گوید: “اگر شما یک اسکله بهتر را بسازید ، مردم راهی به درگاه شما خواهند شد” بدون بازاریابی صادق نیست. شما واقعاً ممکن است یک موشواره بهتر داشته باشید ، اما اگر مردم نمی دانند شما آن را دارید ، و آنها نمی دانند که درب شما کجاست ، هیچ ضرب و شتمی وجود نخواهد داشت و هیچ مکالمه ای در جریان نخواهد بود. سالی فالکوو – APR ، مطبوعات
  23. بازاریابی به مردم کمک می کند تا محصول یا خدمات شما را بخرند. جیسون فالز –  کاوشگر رسانه های اجتماعی
  24. بازاریابی بازیگر ساز تجارت است. همانطور که در مورد حق رای دادن هاکی موفق ، ارزشمندترین بازیکن همیشه بازیکنی نیست که بیشترین گل ها را به ثمر برساند بلکه بازیکنی است که بازی را ایجاد می کند که به دیگران امکان گلزنی می دهد (فکر می کنید گرتسکی ، کراسبی یا ارو). یک تیم بازاریابی عالی ، زمینه بازی این برند را ارزیابی می کند ، به سرعت موقعیت ، نقاط قوت و ضعف رقیب خود را ضبط می کند ، آن را در مقابل موقعیت تیم ، نقاط قوت و ضعف خود نقشه می کشد و بیشترین فرصت برای گلزنی را به چوب فروشنده می دهد. ” سام فیورلا – استراتژیست وب / رسانه های اجتماعی ، نقشه راه اجتماعی
  25. بازاریابی عملی برای ایجاد یک رابطه جذاب با هر انسانی است که علاقه شما را نشان می دهد. پل فلانیگان – مشاور ، Experiate.net
  26. بازاریابی فرایند قرار گرفتن مشتریان هدف از طریق محصول از طریق تاکتیک ها و کانال های مناسب ، سنجش واکنش و بازخورد آنها و در نهایت تسهیل مسیر خرید آنها است. دکتر آگوستین فو ، بنیانگذار ، گروه مشاوره علوم بازاریابی ، شرکت
  27. بازاریابی فرایند برقراری روابط با چشم اندازها و مشتریان است به گونه ای که می توانید محصولات و خدمات را با سودآوری توسعه داده و تبلیغ کنید. کریس گرت – Chrisg.com
  28. بازاریابی کلمه ای است که ما برای توضیح نحوه ترغیب مردم به خرید محصولات خود استفاده می کنیم. اگر این کار به شکلی بزرگ انجام شود ، نیاز به یک استراتژی یا ایده بزرگ وجود دارد تا اشتهای مردم را برای آنچه ما می فروشیم ، محصور کند. هنگامی که ما در حال بازاریابی هستیم ، ما با یک برنامه شروع می کنیم: اهداف ، استراتژی و تاکتیکها (نحوه اجرای استراتژی). این فرایندی است که به شرکتها کمک می کند تا با مشتری و مشتری رابطه برقرار کنند و ارزش بی نظیری را برای آنها ایجاد می کند … وقتی درست انجام شود. لوئیس گلر – رئیس جمهور ، گروه بازاریابی لوئیس گلر ، نویسنده پاسخ: راهنمای کامل برای بازاریابی مستقیم سودآور
  29. بازاریابی باید آگونیستیک کانال ، داده محور و مشتری محور باشد. این نتایج قابل اندازه گیری را می دهد که از بازار به طور گسترده استفاده می کند. پاسخ به علایق و نیازهای مصرف کننده / تجارت. Sue RE Germanian – معاون رئیس جمهور و مدیر ارشد ارتباطات ، DMA
  30. بازاریابی مکالمه بین یک شرکت یا مارک تجاری و یک مصرف کننده است که در نهایت منجر به فراخوان برند ، ترجیح یا معامله می شود. در دنیای شبکه های اجتماعی امروز ، این مکالمه با مراجعه به کلمات از دهان شروع می شود. بازاریابان سنتی برای پیشبرد و تأثیرگذاری از این روند باید سخت تر تلاش کنند. جاش گلانتز – معاون رئیس جمهور و مدیر کل ، پاکسازی خانه ناشران آنلاین PCH آنلاین
  31. بازاریابی راهی است برای ارتباط دادن آنچه محصولات و خدمات شما را با مشتریانی که می خواهند و به چنین محصولات و خدمات نیاز دارند ارائه دهید. این چند وجهی است ، با تحقیق در مورد بازار هدف شما و اینکه چگونه می توانید پیام را برای اجرای برنامه تبلیغاتی خود از طریق رسانه های مختلف بازاریابی ارائه دهید ، ارائه می شود. هدف ایجاد استراتژی برای ایجاد ، قیمت و توزیع محصولات و خدمات شما برای مبادله ای است که هم اهداف شما و هم مشتری شما را برآورده سازد. این یک فرایند همیشه در حال تحول است – همیشه ارزیابی می کنید که پیام شما هنوز نیازها و خواسته های بازار شما را برآورده می کند. Trish Green – معاون اجرایی رئیس ، رئیس بازاریابی ، گروه بودجه دانشجویی ، LLC
  32. در نهایت بازاریابی وظیفه ایجاد ارزش شرکت از طریق برند ، چهره استراتژی تجارت را بر عهده دارد. برای انجام این کار ، بازاریابی بخش های جذاب ، رشد بالا را جذاب و مشخص می کند. بازاریابی سازمان را سوق می دهد تا گزاره ارزش برند متمایز متمایز را تعریف کند و هر روز را در هر نقطه لمسی تحویل دهد. بازاریابی تحویل یک پیشنهاد قانع کننده و متمایز به آن هدف و گزاره را تضمین می کند. بازاریابی ، رضایت مصرف کنندگان / مشاغل / شریک زندگی و سلامت و قدرت برند را بهبود می بخشد و بهبود می بخشد. بازاریابی تنها نقطه پاسخگویی برای رشد ، شناسایی و تحویل مشتریان جدید ، عرضه های جدید و رشد سودآور بازار جدید است. کتی هالیگان – معاون فروش و بازاریابی معاون ارشد ، PowerRevs
  33. بازاریابی چیزی است که شما ایجاد می کنید یا به اشتراک می گذارید که داستان شما را بیان می کند. Ann Handley – مدیر ارشد محتوا ، بازاریابیProfs ، نویسنده با CC Chapman از قوانین محتوا
  34. با داشتن یک محصول خوب ، بازاریابی همه می تواند به آموزش جوشانده شود. آموزش موثر مردم در مورد هر محصول خوب ، میل مورد نیاز برای تولید عمل را ایجاد می کند. جفری هارمون – مدیر ارشد بازاریابی ، اورابروش
  35. بازاریابی باید بررسی کند که چرا در این بازی هستید و سؤالات سخت را می پرسید. در مرحله بعد ، باید برنامه ای وجود داشته باشد – و باید با انتظارات خاص فروش – شرایط شفاف رضایت مرتبط باشد. اشتیاق جایگزینی برای برنامه ریزی نیست. به یاد داشته باشید ، وزوز فروش نیست. تنش خوب است. بحث سالم خوب باعث ایجاد تنش می شود و گروه شما را به جلو سوق می دهد. خطرات را انجام دهید و از اشتباه نترسید. هیچ کس به دلیل یک کار بازاریابی درگذشت. اگر می خواهید رشد کنید باید به آنجا بروید. تجارت خود را وارد یک استراتوسفر جدید کنید . جفری هایزلت – گروه هایزلت ، نویسنده آزمون آینه
  36. بازاریابی در مورد شناخت مشتری (اعم از فعلی یا آینده نگر) آنقدر خوب است که سوالی نخواهد داشت که من خبرنامه شما را می خوانم و آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارم ، که من یک کارت خریدار مکرر را در کیف پول خود حمل می کنم ، و اینکه قبلاً روی شما تعامل دارم. صفحه فیس بوک Ari Herzog – متخصص سیاست و ارتباطات
  37. بازاریابی اصطلاح چتر پوشش تحقیقات ، برندسازی ، روابط عمومی ، تبلیغات ، پاسخ مستقیم ، تبلیغات ، وفاداری ، تولید تقاضا و غیره است.  آنه هلند – ناشر ، WhoTestWon.com
  38. بازاریابی تعریف می شود زیرا ما به مردم کمک می کنیم تا کالاهای بیشتری را بفروشند Joey Iazzetto – رئیس جمهور ، گروه بازاریابی UniCom
  39. بازاریابی هنر و دانش ایجاد ، لذت بردن و نگه داشتن مشتری است ، در حالی که سودآوری می کند و ارزش شرکت را می سازد. بازاریابی ، به صورت رسمی یا غیر رسمی ، بسیاری از رشته ها و هر عملکرد سازمانی را در اختیار دارد. بازاریابی باید از بالاترین استانداردهای اخلاقی استقبال کند ، به محیط زیست احترام بگذارد و تلاش کند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. ماکس کالهوف – معاون بازاریابی رئیس جمهور ، قابل کلیک
  40. بازاریابی سودآور یادآوری چشم انداز خرید از ارزش محصولات / خدمات شما برای برآوردن نیازهای آنها بارها و بارها با هزینه تملک کمتر از هزینه دستیابی مجاز شما است. جری کائوپ – MemberLink.org
  41. بازاریابی هنر و علم ارتباطات اقناعی است. دیو کرپن – مدیر ارشد اجرایی ، رسانه های دوست داشتنی
  42. بازاریابی عملی افزایش آگاهی ، توجه ، خرید / خرید مجدد و ترجیح یک محصول یا خدمات از طریق مزایای مصرف کننده محور ، تبلیغات ، بسته بندی ، قرار دادن ، قیمت گذاری و تبلیغات است. از نظر تاریخی ، بازاریابی یک تعامل یک طرفه بود اما به واسطه استفاده و تأثیر رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویروسی که اغلب توسط شرکتی که کالا یا خدمات را ارائه می دهد ، تقویت می شود ، به طور فزاینده ای دو طرفه می شود. رابین کورمان – معاون ارشد رئیس جمهور ، وفاداری جهانی و مشارکت ها ، گروه هتل Wyndham
  43. بازاریابی در حال کشف آنچه چشم انداز می خواهد و خواستار آن است و آن را با کارآمدتر و مؤثرتر از رقابت ارائه می کند. پل کولاویس – مدیر عامل ، گروه استرلینگ پارک
  44. بازاریابی که به عنوان مبادله ارزش تعریف شده است ، مبادله ای دو طرفه از ارزش بین بازاریاب و مصرف کننده با ارائه محصول یا خدمات مناسب به هدف مناسب در وضعیت مناسب نیاز و با استفاده از وسایل نقلیه مناسب برای تعامل و خرید است. . به عنوان مکالمه ، بازاریابی در مورد محصول یا خدمات خود که مصرف کننده را در یک مکالمه معتبر از جمله گوش دادن واقعی ، تعامل ، وابستگی و در نهایت خرید قرار می دهد ، داستان صحیحی را کشف و روایت می کند. گری لانتزم – داستانهایی که کار می کنند ، شرکت
  45. بازاریابی یک فرایند استراتژیک و تاکتیکی چند وجهی است که از فروش و همچنین خدمات و حفظ مشتری پشتیبانی می کند. مراحل اولیه شامل شناسایی مخاطبان هدف ، تدوین استراتژی بازاریابی / ارتباطات است که معمولاً چندین روش و کانال را شامل می شود (به عنوان مثال تبلیغات ، روابط عمومی ، محتوا ، رویدادها / چاپ دیجیتال ، پخش) ، اندازه گیری و ارزیابی نتایج ، و به طور مداوم فرآیند بر اساس یادگیری ها. و تحولات بازار بازاریابی همچنین می تواند به یک حلقه بازخورد بین یک سازمان و مشتریان و چشم اندازهای خود تبدیل شود که به اطلاع رسانی و شکل گیری مشاغل پیش رو کمک می کند. ربکا لیب ، نویسنده حقیقت درباره بهینه سازی موتور جستجو
  46. بازاریابی فرصت کسب و کار را مشخص می کند ، مشتریان و محصولات و خدمات سودآور را شناسایی می کند که نیاز مشتری را برآورده می کند ، روابط مشتری ایجاد می کند ، تقاضای مشتری را هدایت می کند و ارزش شرکت یا محصولات یا خدمات را برقرار می کند. ” Ann Z. Marshman – مدیر اجرایی ، TheLeadersCouncil.com
  47. بازاریابی هنر و دانش ایجاد تقاضا برای رشد سودآور است. دیوید دبلیو میشلر – رئیس جمهور ، مشاوره آلتاسکند
  48. بازاریابی به مشتریان شما کمک می کند تا درک کنند که چقدر به چیزی احتیاج دارند که هرگز نتوانسته اند به آن احتیاج داشته باشند. دورن موران – استراتژیست دیجیتال
  49. بازاریابی هنر و علم ترغیب خریدار بالقوه یک محصول / خدمات برای خرید از شرکتی است که وظیفه ایجاد پیام قانع کننده و برقراری ارتباط آن پیام از طریق کانالهای هدفمند با دسترس و فرکانس کافی برای هدایت آن خریدار بالقوه از طریق چرخه خرید را دارد. “توجه ، علاقه ، میل ، عمل”. پل موسنسون رئیس جمهور ، بازاریابی NuSpark
  50. بازاریابی یک فرآیند یکپارچه ، چند کاناله (آنلاین و آفلاین) ، مشتری محور است که برای تعریف ، تقسیم بندی ، دستیابی و ترغیب مشتریان بالقوه برای خرید محصول یا خدمات شما استفاده می شود و به دنبال آن ، تجزیه و تحلیل معیارها برای بهسازی استراتژی شما و تکرار روند انجام می شود. در صورت نیاز برای بهینه سازی ROI (بازده سرمایه گذاری). شارون مستین – معاون معاون رئیس جمهور ، 1 مارینر بانک
  51. بازاریابی فرصتی بی نظیر برای برقراری احترام و ارتباط با مخاطبان هدف شما به گونه ای است که آنها را وادار به معتاد شدن در محصولات یا خدمات شما ، پشتیبانی شما می کند. بازاریابی موفقیت آمیز در لحظه ای دقیق شناخته می شود که مصرف کننده هدف شما نسبت به شرکت شما اینقدر قوی احساس کند که آنها شما را در امور روزمره و سبک زندگی خود ادغام می کند. جانی مولن – معاون رئیس جمهور اجرایی جهانی ، مدیر ارشد بازاریابی ، Zinio و VIVmag
  52. بازاریابی ارتباطات استراتژیک و تبلیغاتی است که در قالب اشکال از جمله تبلیغات ، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم از طریق کانال های آنلاین و آفلاین برای دستیابی به مشتری ، حفظ مشتری ، افزایش سهم کیف پول و کوتاه کردن چرخه فروش انجام می شود. والری اوبن – رئیس ، شرکت مشاوره Foxboro
  53. بازاریابی هر کاری است که یک شرکت انجام می دهد ، از نحوه پاسخگویی به تلفن ، چقدر سریع و به طور مؤثر به ایمیل پاسخ می دهد ، نحوه رسیدگی به حساب های پرداخت شده ، نحوه برخورد با کارمندان و مشتریان خود. درست انجام شد ، بازاریابی یک محصول یا خدمات عالی را با روابط عمومی ، فروش ، تبلیغات ، رسانه های جدید ، ارتباط شخصی ادغام می کند. به عبارت دیگر ، بازاریابی یک رشته یا فعالیت نیست – بلکه همه چیز یک شرکت است – حداقل اگر شرکت بخواهد موفق باشد. BL اوچمن – رئیس جمهور ،  چه خبر بعدی
  54. تعریف مدرن از بازاریابی ، عملی برای ایجاد ارزش برای سود متقابل تأمین نیازهای مصرف کننده و اهداف تجاری است. در عمل ، این بدان معناست که می دانید و با مخاطبان / اکتشاف اطلاعات هدف جامعه ، مصرف و به اشتراک گذاشتن رفتارها با ارتباطات مرتبط و به موقع در طول چرخه مشتری ، آشنا و دیدار می کنید. این ارتباطات و روابط بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد تا نتایج درآمد را هدایت کند. لی اودن – مدیر ارشد اجرایی ، بازاریابی آنلاین TopRank
  55. بازاریابی روند مداوم درگیری است که به موجب آن افراد غریبه به مدافعان پرورش می یابند. تری پنینگتون
  56. بازاریابی کلیه فعالیتهایی است که برای جذب و پیوند مشتریان با محصولات و خدمات مورد نیاز آنها طراحی شده است. شامل تاکتیک های بازاریابی ورودی و خروجی در تمام کانال ها – یک به یک و یک به بسیاری است. در حالت ایده آل ، بازاریابی یک رابطه بلند مدت را ایجاد می کند ، شامل کل تجربه برند مشتری – یعنی پشتیبانی و خدمات به مشتری. بازاریابی با طراحی خود محصول شروع می شود و از طریق خرید پس از آن گسترش می یابد. پاتریک پروته – مدیر ارتباطات بازاریابی ، نرم افزار ساخت دیدگاه
  57. بازاریابی سعی دارد محصول یا خدمات را با بازار مربوط به آن محصول یا خدمات متصل کند. مایکل پیوئیکان – مدیر دانشیار شرکتها ، دانشگاه DePaul
  58. بازاریابی در شناسایی نقاط درد مشتریان ، ایجاد محتوا و فرایندها برای حل بهترین نقاط درد است – که در نهایت خرید یا ماندن مشتری را برای مشتریان راحت تر می کند. جو پولیزی – بنیانگذار ، موسسه بازاریابی محتوا (سلب مسئولیت – من برای موسسه بازاریابی محتوا می نویسم.)
  59. بازاریابی در مورد تمرکز تلاشها برای ایجاد دیدگاههای عمیق در مورد رفتار مشتری و شرایط کلی بازار برای ایجاد رشد سودآوری پایدار برای شرکت است. هامفری رولستون
  60. بازاریابی تصمیم می گیرد که چگونه چیزی را برای مشتریان خاص پیشنهاد کند و سپس مشتری ها و سایر ذینفعان را به سمت ایجاد اولویت درگیر کند. کن روزن – مدیر عامل ، عملکردهای اجرایی
  61. بازاریابی توانایی برقراری ارتباط یک پیام به مخاطبان شما و درخواست پاسخی از آنها است. این پاسخ می تواند به شکل یک احساس مثبت از برند شرکت شما باشد ، یک اصرار برای خرید کالای مورد نظر ، جهت کسب اطلاعات بیشتر به شرکت شما یا حتی انتشار پیام خود به دیگران. و مهم نیست که پاسخ مورد نظر چیست ، بازاریابی همیشه باید آن را به اهداف کلی تجاری خود بازگرداند. Cece Salomon-Lee – روابط عمومی با بازاریابی ملاقات می کند
  62. بازاریابی ترکیبی از پیام ها و برنامه ها (محصول / بسته بندی ، قیمت 4 ، قرارگیری و ارتقاء 4 P) است که خریداران را به سمت انتخاب محصول یا خدمات خود بر روی شخص دیگری سوق می دهد. Charlene Samples – مدیر بازاریابی ، شیرین کننده های Heartland
  63. بازاریابی در واقع درک خوبی از خریداران شما دارد. سپس ایجاد محصولات ، خدمات و اطلاعات با ارزش به ویژه برای کمک به حل مشکلات آنها. دیوید میمن اسکات – نویسنده پرفروش بازاریابی در زمان واقعی و روابط عمومی
  64. بازاریابی بر رفتار تأثیر می گذارد تا افراد بیشتری را برای خرید پول بیشتر ، بیشتر وقت بیشتری ، برای خرید پول بیشتر خریداری کنند. مارک دبلیو شفر – مدیر اجرایی راه حل های بازاریابی شفر. نویسنده تائو توییتر
  65. بازاریابی ، هنگامی که به درستی انجام شود ، چنین تجربهای شگفت انگیزی را در اطراف نام تجاری یا محصول شما ایجاد می کند ، که افرادی که هیچ ارتباط دیگری با آن ندارند ، می خواهند به دوستان خود بگویید که چقدر شگفت انگیز است و چرخه دوباره آغاز می شود. پیتر شانکمن – بنیانگذار راهنمای گزارشگر (HARO) و مشاور رسانه های اجتماعی. نویسنده خدمات مشتری – قوانین جدید برای یک دنیای فعال اجتماعی
  66. بازاریابی باعث تشدید منابع موجود می شود تا به طور مداوم بر این اصل اساسی تأکید کند که این چیزی نیست که شما بخواهید بفروشید بلکه آنچه مشتریان به دنبال خرید هستند. بازاریاب های موفق دائماً از دید مشتری فکر می کنند و دائما می پرسند ، “چه چیزی برای آنها وجود دارد؟” بازاریابان موفق از طریق هر مخاطب و معامله اعتماد کسب می کنند. جیم سیگل – مدیر بازاریابی و ارتباطات ، Chaplaincy HealthCare
  67. بازاریابی کمپین های یکپارچه ای را برای تولید ایجاد می کند که بر فروش ، برند ، ارزش و چشم انداز تأثیر می گذارد. جیمه سلاتی – Soulati Media
  68. به طور کلی بازاریابی ، ارتباط اطلاعات مربوط به یک محصول یا خدمات به مخاطب است. بازاریابی کارآمد یک ارتباط دو طرفه است که ترکیبی از هنر و علم است. این یک رشته بدون بازی پایان است که باید دائماً مورد مداوا ، ترفند و آزمایش قرار گیرد. بازاریابی مؤثر روابط ایجاد می کند و باعث ایجاد اعتماد می شود. این “فشار” یا “کشیدن” نیست. نکته مهم در بازاریابی موثر ، صحیح ترکیب ارتباطات برای نام تجاری ، محصول یا خدمات شما ، درک چگونگی تعامل با مشتریان یا کاربران در مناسب ترین و پذیرش ترین محیط است. Mike Sprouse – مدیر ارشد بازاریابی ، گروه حماسه رسانه ای
  69. بازاریابی در حال ایجاد پیشنهادی است که شما می توانید در استخوان های خود باور داشته باشید و بدانید که می توانید به طور مداوم و زیبا به افرادی که آن را دوست دارند تحویل دهید. و دائماً گوش دادن به پولیش ، نیشگون گرفتن و کشیدن و پالایش آن پیشنهادها را به گونه ای انجام می دهد که با از بین بردن هر آنچه مشتری لازم نیست ، اضافه کردن بیشتر آنچه مشتری ها دوست دارند ، افزوده می شود و به ارزشهای خارق العاده ای که فقط شما ارائه می دهید ، بنا می شود – تعجب فوق العاده ای که باعث می شود مشتریان عاشق شوند. لیز استراوس – بنیانگذار ، SOBCon ، و مدیر ارشد اجرایی ، تفکر درون
  70. بازاریابی از منظر دامنه ، هر چیزی است که باعث می شود ارزش درک شده و یا مطلوبیت یک محصول یا خدمات اصلاح شود. از منظر عملکرد ، منحنی تقاضا را به سمت راست حرکت می دهد و کشش تقاضا را کاهش می دهد. بیل تانر – مدیر ارشد تحقیقات استراتژیک ، آه بلو
  71. بازاریابی به طور جدایی ناپذیری با فروش در ارتباط است و مگر آنکه محاکمه یا فروش را هدایت کند ، نباید تلاش شود “بازاریابی” نامگذاری شود. مراحل حساس در بازاریابی شامل تعریف آنچه در حال حاضر در مورد یک تجارت شناخته می شود (روندها ، مقررات ، مخاطبان هدف ، رقبا) ، چه کسانی هدف یا خریدار هستند ، اهداف تجاری قابل اندازه گیری از نظر مکان انجام این کار چیست ، چیست؟ برنامه رسیدن به آنجا و اقدامات موفقیت ابتکارات تعریف شده برای دستیابی به آن اهداف چیست. از این روش بازاریابی می توان استفاده کرد که آیا هدف گسترش تجارت فعلی یا ورود به بازارهای جدید است. هر مرحله در روند بازاریابی به این معنی است که کاربر یا خریدار را به تصمیم گیری خرید نزدیکتر کند. الکساندرا تایلر -معاون رئیس جمهور در بازاریابی مارک دار و رسانه های اجتماعی ، خدمات معاملات جهانی Citi
  72. بازاریابی روابط بین مصرف کنندگان و مارک ها برقرار می کند. بسیاری از رشته ها که وارد این روند می شوند ، در کنار هم یک شخصیت برند را ایجاد می کنند که با هدف سازگار باشد. بازاریابی با امید به ایجاد تعهد بلند مدت ، مصرف کننده را پوشش می دهد. این امر مستلزم اقناع است و هیچ چیزی نظیر قدرت تأیید روابط عمومی شخص ثالث را ایجاد نمی کند. همانطور که بیل گیتس می گوید: “اگر من تا آخرین دلارم پایین می آمدم ، آن را صرف PR می کردم.” دبورا وینشتین – رئیس ، اهداف استراتژیک

در حالی که تعاریف بازاریابی بر اساس دیدگاه متفاوت است ، آنها به طور کلی به درگیر کردن بازار هدف مصرف کنندگان یا سایر کاربران اشاره می کنند تا در نهایت بتوانند یک محصول را بفروشند و امیدوارم برای حفظ رابطه ای فراتر از خرید باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *