دوره رایگان عملکرد فروش – درس اول – تهیه برنامه فروش

دوره رایگان عملکرد فروش – درس اول – تهیه برنامه فروش

تهیه یک برنامه فروش

به دوره ما در مورد عملکرد فروش خوش آمدید. فروشندگان موفق افراد مخاطب ، خریدار یا خریداران بالقوه خود را در ذهن دارند. این دوره به شما کمک می کند تا خریدار را به ذهن خود وارد کنید ، این مطلب توسط یک خریدار حرفه ای با بیست سال تجربه نوشته شده است. من تکنیک های فروش متنوعی را که مردم از آنها استفاده می کنند ، مشاهده کرده ام و می دانم که کدام یک مؤثرترین است و چرا.

گفته شده است كه مشاغل با دو مشكل روبرو هستند

  • فروش
  • هرچیز دیگر

اگرچه این امر به نظر زبان بازی می رسد ولی درست است، چه اگر عملکرد فروش خوب عمل كند ، دیگر مشكلات قابل حل هستند.

اگر محصول شرکتی به فروش نمی رسد ، آینده ای برای آن شرکت وجود ندارد و سایر کارکردهای دیگر نمی توانند به طور مؤثر عمل کنند ، هرچند که درخشان باشند. آنها هیچ درآمدی برای هزینه کردن در مسیر دستیابی به اهداف خود ، پرداخت به کارمندان ، اجرای کمپین های بازاریابی و گردش مالی برای کنترل ندارند. هیچ امتیازی موجود نیست!

البته محصول شما باید چیزی باشد که مردم بخواهند آن را بخرند ، هرچند بازار محدودی داشته باشد. در غیر این صورت حتی بهترین افراد فروشنده برای دستیابی به نتایج عالی تلاشی نخواهند کرد. روش های زیادی برای تسویه حساب عملکرد سایر بخش ها وجود دارد ، و ما برخی از آنها را در درس های آینده در نظر خواهیم گرفت ، اما فروش عامل اصلی توسعه هر شرکتی است ، بنابراین اجازه دهید از آنجا شروع کنیم.

هر کجا که درحال فروش هستید چیزی برای یادگیری شما وجود دارد. جنبه ای متفاوت از مسئله ، روشی جدید برای نزدیک شدن به موضوع. اگر تازه کار یا کارآموز هستید ، می توانید طرحی را برای تحت تأثیر قرار دادن کارفرمایان آینده ایجاد کنید و می توانید در اولین کار خود کارت برنده تان رابه زمین بزنید. اگر تثبیت شده اید ، همیشه خوب است که به چیزهایی با چشم جدید نگاه کنید.

حتی اگر یک ارائه هم دارید ، آن را با این فرآیند مقایسه کنید ، ممکن است چند تغییر ایجاد کنید؟ ما از نظر یک خریدار حرفه ای به موقعیت ها خواهیم پرداخت – آنها چگونه روند فرسوده و تامین کنندگان آنها را مشاهده می کنند؟ چگونه می توان فهمید که آنها به چه چیزهایی نیاز دارند؟ به آنها نشان دهید که قطعاً می توانید تحویل دهید؟ ما تمام نکات کلاسیک-اعتراضات ، توصیفات را در نظر خواهیم گرفت ، اما شاید از یک دیدگاه تازه. آیا از اعتراض مشتری می ترسید یا از آنها استقبال می کنید؟ شما باید از آنها استقبال کنید – دریابید که چرا! محصول خود را در زمینه بازار و رقبای خود چقدر خوب می شناسید؟ آیا مرتباً مسابقه را مرور می کنید؟

آیا شما کالای خود را کاملاً می شناسید و درک می کنید که چه چیزی می توانید به مشتری خودعرضه کنید؟ می دانید که چگونه به آنها آنچه را می خواهند بفروشید ، نه محصول تان را؟ همانطور که تئودور لویت ، استاد مشهور مدرسه های کسب و کار یک بار گفت ، “مردم دریل های یک چهارم اینچی نمی خواهند ، آنها سوراخ های یک چهارم اینچی را می خواهند”. ما در مورد آنچه مشتری شما می خواهد بخرد فکر خواهیم کرد ، نه در مورد آنچه شما باید بفروشید.

چگونه می توانید به آنها نشان دهید که محصول شما الزامات آنها را برآورده می کند. ما خواهیم دید که ذهن افراد هنگام گوش دادن به ارائه شما چگونه کار می کند ، چه زمانی نکات کلیدی شما را می گیرند ، چگونه می توان آنها را به یاد ماندنی کرد.

در هر درس ما به ارائه فروش شما خواهیم پرداخت. اگر این تمرین ها را به طور جدی و صحیح انجام دهید ، به یک ساعت یا بیشتر در هفته برای انجام کارهای تنظیم شده و همچنین زمان خواندن نیاز دارید. با گذر از این دوره ، تمرین های مجموعه به شما امکان می دهد تا یک برنامه فروش را تهیه و پیاده سازی کنید. در صورت تکمیل تمرینات ، دوره را با آمادگی برای ارائه فروش به پایان می رسانید.

با توجه به اینکه محصول شما چیزی است که مردم می خواهند آن را بخرند ، بنابراین تنها دو دلیل وجود دارد که شما نمی توانید در کسب و کار پیروز رقابت شوید. یا در فروش خیلی خوب نیستید و یا از ارائه ای استفاده نمی کنید که به اندازه کافی خوب باشد تا بتواند افرادی را که نیاز به محصول شما دارند متقاعد کنید. بنابراین ، ما به طور کامل به ارائه جدیدی از این دروس ، مرحله به مرحله خواهیم پرداخت. ما به محصول شما جوری خواهیم پرداخت که باعث می شود مشتریان شما بخواهند کالای شما را بخرند – نقطه فروش منحصر بفرد (USP) همانگونه که بسیاری بدنبال آنند.

سپس ما در نظر خواهیم گرفت که چرا آنها نیاز به خرید آن محصول از شما دارند. چه کسی دیگری می تواند مشابه ارائه دهد – چرا وضعیت شما بهتر است؟ ما به رقبای شما خواهیم پرداخت و محصول و عملکرد آنها را تحلیل خواهیم کرد. ما نقاط قوت و ضعف ، تهدیدات و فرصت های موجود را برای شما ارزیابی خواهیم کرد. آنچه مشتری شما می خواهد را در نظر می گیریم و اطمینان حاصل می کنیم که ارائه شما کاملاً واضح است . شما می توانید در پایان به آنها بگویید: “این همان چیزی است که شما می خواهید ، و من قطعاً می توانم آن را تحویل دهم”.

اما برای اینکه این دوره برای شما کار کند ، باید کارو تلاش را مضاعف کنید. این محصول ، شرکت شما ، ارائه شما ، نتایج فروش شما است. و در پایان دوره ارائه ای خواهید داشت که برای شما مفید خواهد بود. تمرین ارائه موجود خود را مرور کنید. اگر محصولی ندارید ، زیرا هنوز تجارت خود را یاد می گیرید ، مدتی را صرف تولید یک محصول واقعی یا تخیلی کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *