مدیر عامل

مدیر عامل ها و چالش های 15 گانه آنها

مدیر عامل ها با روزهایی سرشار از امتحان، چه در داخل سازمان و چه در خارج روبرو می شوند. عوامل خارجی اغلب دشوارترین تقابل ها را ایجاد می کنند. در حقیقت ، شرایط فعلی کسب و کار ، فارغ از صنعتی که در آن فعالیت می کنند یا نوع کسب و کارهایی که در آن فعالیت می کنند ، نگرانی های مشترک زیادی را در بین مدیران در اغلب هیئت مدیره ها ایجاد کرده است.   

  در زیر، 15 نفر از اعضای  شورای  مربیان فوربس  چالش های مشترک خود را با مشتریان مطرح کرده اند. برای پیمایش این مسائل معمول ، از توصیه های آنها پیروی کنید .   

   1- ایجاد فضایی برای تامل

مدیر عامل های مشتری من می دانند و اعتقاد دارند که زمان و مکان برای تأمل و تفکر بمنظور واضح سازی و تشخیص روند استراتژیک بسیار مهم است. و آنها به سختی می توانند فضای مورد نیاز خود را برای اینکارپیدا کنند. بسیاری از مشتری ها برنامه خود را در تقویم برنامه ریزی می کنند و خودشان را به چالش می کشند که آن را در اولویت قرار دهند. –  رنل دار ،  مربیگری و مشاوره InSight  

2. پیمایش و برقراری ارتباط مداوم

من با سازمان یا رهبری همکاری نکرده ام که در تلاش برای تغییری درحرکت نباشد، خواه در سازمان باشد یا در کل یک صنعت. کلیدهای پیشبرد تغییر، اعتماد و ارتباط روشن است. راههایی برای ارتباطات باز و دو طرفه ، نه تنها در مورد تغییر ، بلکه در مورد برنامه ریزی و زمان و تأثیر گذاری را با تیم خود ایجاد کنید. –  Tonya Echols ،  راه حل های مربیگری را رونق دهید  

3. پیشرفت در میان هرج و مرج

بسیار محتمل است که در هنگام تلاش برای ایجاد توازن در آینده ای هیجان انگیز و در عین حال با حداکثر نتیجه ، امور دچار پریشانی شود و در جهات متنافر کشیده شود. گذاشتن وقت برای برقراری ارتباط مداوم و درگیر کردن تیم های خود درایجاد هیجان و همچنین اشتراک در ارائه نتایج می تواند این اطمینان را ایجاد کند که شما اطمینان و احساس ثبات را به سازمان ارائه می دهید. –   – Rose Cartolari , Rose Cartolari Consulting

4- پیش افتادن در رقابت

با شرکتهای دیگر که خدمات مشابهی را ارائه می دهند ، چگونه می توانید در یک بازار شلوغ رقابت کنید؟ به جای تمرکز بر رقابت ، با متمایزساختن خود و افزودن گزاره های ارزش به خود و با افزودن صمیمیت وارد شوید. خود را از بازار کالایی که در قیمت و کیفیت رقابت می کند ، دور کنید و روی نوآوری و رویکردهای جدید ، مهارت های استثنایی و صمیمیت با مشتری خود تمرکز کنید. –  Michela Quilici ،  مشاوره MQ و آموزش تجارت ، Inc

5- پیدا کردن استعداد در یک اقتصاد خوب

بسیاری  از مشتریان مدیر عامل من برای یافتن کمک های خوب تلاش می کنند. این نفرین اقتصاد خوب است. در اوقات بد ، کارمندان همه جا هستند. در اوقات خوب ، همه کارمندان خوب با خوشحالی شاغل هستند و از آنها مراقبت می شود. شما باید یاد بگیرید که در یک اقتصاد خوب استعداد استخدام کنید. شما باید به دنبال کارکنان باشید زیرا بیشتر افراد راضیند هستند و به دنبال اشتغال بیشتر نیستند. –  رایان استومن ،  آکادمی Break Free  

6. زیاده روی

به نظر می رسد بسیاری از مدیرعامل / کارمندان اجرایی کاملاً در مشکلات 24/7 به وجود آمده غرق شده اند. من به آنها روشهای اولویت بندی را آموزش می دهم ، و همچنین به عنوان “دوست دریچه ای” به آنها خدمت می کنم. داشتن یک دوست دریچه ای بسیار مفید است. باید فردی قابل اعتماد و باهوش باشید ، کسی که گوش کند ، قضاوت نکند ، سعی در حل مشکلات نکند بلکه فقط برای تهویه مشکلات باشد. – گرگ گارد ،  گروه گرگگ وارد 

7. حفظ استعداد برتر

در اقتصاد امروز ، مشاغل (و مشاغل با درآمد بهتر) فراوان هستند. شرکت ها باید روش های جدیدی را برای اشتغال کارمندان پیدا کنند که ممکن است برای هر یک متفاوت باشد. آیا آنها حس مأموریت دارند؟ آیا آنها بینایی دارند؟ آیا آنها همکاری و همکاری تیمی را رونق می دهند؟ درک کنید که هر کارمند چه چیزی را به چه سمتی سوق می دهد و یک تجربه کاری ایجاد کنید که با آنها هماهنگ باشد. –  آدام کپنس ،  مربی  آدام کپنس

8- ساختن یک تیم مدیریتی قوی

داشتن یک تیم مدیریتی قوی بیشترین تأثیر را در هر چالشی که یک مدیر عامل / مدیر اجرایی با آن دست و پنجه نرم کند ، خواهد داشت. با رشد شرکتها ، آنها اغلب از تخصص مدیریت خود پیشی می گیرند . یک مدیرعامل باید وقت خود را روی یافتن مدیران مناسب (از منابع داخلی یا خارجی) متمرکز کند ، و سپس جلسات مدیریتی مداوم داشته باشد که بر ابتکارات استراتژیک و حل مسئله متمرکز باشد. –  ارین هافمن ،  مشاوره مشاغل مشترک     

 9- ایجاد محیطهای ایمن و حمایتی

بسیاری از رهبران در تلاش برای ارتقاء و حفظ محیط های کاری امن و حمایت شده هستند. یک راه آسان برای انجام این کار تبلیغ یک جمله ساده است: اول مردم. سپس این بیانیه را با ارزش های چگونگی کار و برقراری ارتباط با یکدیگر در یک ابتکار عملی هماهنگ کنید. حتماً این کار را از طریق مشخص کردن اهداف و آموزش تقویت کنید. –  کریستی مک کان ،  GoCoach

10- ایمیل بیش از حد

نکته مهم در مدیریت زمان ، درک این موضوع است که اولویت های روزانه شما باید مشخص باشند. در پاسخ به ایمیل ها باید صبر کرد. به این روش بنگرید: آیا “به نظر شما” ایمیل ها اولویت های شما هستند؟ ایمیل های موجود در صندوق ورودی شما اولویت های افراد دیگر است. ابتدا از کسب و کار خود مراقبت کنید! همه ما در گذشته برای پاک کردن چند ایمیل وقت صرف کرده ایم و حتی یک روز کامل را صرف پاسخ دادن به آنها کرده ایم. –  دکتر جاش لوک ،  Health-Wealth.com

11. در رسانه های اجتماعی ماندگار و حرفه ای باشید

بسیاری از مدیر عامل ها ، پیمایش در دنیای رسانه های اجتماعی ، که روز به روز در حال رشد است و درآن ماندگار شدن ، چالش برانگیز است را پی می گیرند. آپ تو دیت و مد روز بودن در عین این که حرفه ای باقیبمانید می تواند برای برخی از مدیران سخت باشد. شما باید ترفندها و نکات را بیاموزید ، و باید به خاطر داشته باشید که کارآمد بودن چیزی به معنای حرفه ای بودن آن نیست. –  پاشا کارتر ، شبکه VIP 

12. موضع گیری در مورد مسائل اجتماعی

مسائل اجتماعی و تجارت واقعاً به هم نمی خورند. با این حال ، مدیر عاملان از طرف ت دارندگان سهامداران و کارمندان برای موضع گیری درمورد موضوعاتی مانند مهاجرت ، به عنوان مثال تحت فشارند. این یک پرتگاه است. شما نمی توانید همه را خوشحال کنید. اما می توانید به مواردی که بیشترین اهمیت را دارند بپردازید – تا زمانی که ارزش شرکت را حفظ کنید. –  بلوک رندی ،  بلوک رندی  

13. پرورش فرهنگ شرکتی قوی

در مشتریان من به چالش کشیدن فرهنگ شرکت رشد می کند. آنها مشتاق هستند فرهنگ های پر جنب و جوش و مشارکتی خود را حفظ کنند ، بنابراین من به آنها توصیه می کنم که ابتدا جایگاه خود را بدست آورند . چشم انداز روشن آنها را قادر می سازد تا تغذیه فرهنگ را در عملیات کاری ادغام کرده و به طور مداوم تکامل یابند. به عنوان مثال ، آنها چگونگی هماهنگی آموزش و پاداش با فرهنگ را مشخص می کنند. –  کلی تایلر بیرنز ،  گروه مشاوره سفر    

14. انتخاب فرصتهای مناسب

مدیر عامل های متفکر به طور مداوم به دنبال شکار کردن فرصت ها برای رشد و تقویت کسب و کارهای خود هستند . کدام یک بهترین برای پیگیری است؟ این سخت ترین قسمت برای آنها است و صریحاً برای اکثر ما. یادگیری نه گفتن به فرصت هایی که معیارهای رشد و ارزش شرکت را برآورده نمی کند ، ضروری است ، به طوری که وقت گرانبها و متناسب صرف بهترین فرصت ها شود. –  ایوان روث ،  مشاور بین المللی راث ، LLC.   

 15. تعریف یک میراث

هنگامی که اوضاع اقتصادی داغ است ، مدیر عامل ها احساس می کنند که ریسک هایی بزرگتر از حد معمول را برای رشد برند شرکت در نظر می گیرند. مدیر عامل های این شرکت ها ممکن است این کار را با نیازهای شخصی ، رشد و خدمات دیگران و در معاملاتی انجام دهند که با رسالت شرکت مطابقت نداشته باشد. من مشتریان را ترغیب می کنم که ابتدا مأموریت شخصی خود را تعریف کنند و بین آن ، با معامله و اهداف شرکت هماهنگی پیدا کنند. –  مایکل س. سیور ،  مشاوره دریا ، LLC  

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *