مردم چه چیزی را می خرند؟

مردم چه چیزی را می خرند؟ – دوره رایگان عملکرد فروش – درس نهم

مردم چه چیزی را می خرند؟

مردم اشیا را خریداری نمی کنند  بلکه آنچه را که می تواند برای آنها انجام دهد را خریداری می کنند. مردم تلویزیون خریداری نمی کنند ، بلکه برنامه هایی را که می خواهند تماشا کنند با بهترین قالب موجود خریداری می کنند. محصول شما چه چیزی می تواند برای مشتریان خود انجام دهد؟ برای فروش موفق باید اطمینان حاصل کنید که مشتری  واقعاً می داند زندگیش پس از خرید چگونه خواهد بود. این کار شماست. شما در آنجا هستید تا اطمینان حاصل کنید که مشتری به طور واضح از مزایایی که شما ، شرکت و محصول شما برای آنها به ارمغان آورده است ، آگاهند.

ممکن است این یک سوال عجیب به نظر برسد ، اما بیایید یک لحظه به آن توجه کنیم ؛ –

چرا مردم چیزهایی را می خرند؟

خوب ، پاسخ  این  نیست که آنها خود چیز را می خواهند ، بلکه آنچه که می تواند برای آنها انجام دهد را می خواهند.آنها یک تلویزیون خریداری نمی کنند چون می خواهند یک جعبه الکترونیک داشته باشند ، آنها آن را خریداری می کنند زیرا برنامه هایی را که می تواند به اتاق آنها ببرد را می خواهند. آنها یک وسیله بزرگتر را خریداری نمی کنند ، تا جعبه الکترونیکی بزرگتری داشته باشند. آنها آن را برای اندازه و وضوح تصویر خریداری می کنند.

به همین ترتیب ، برای اطمینان از فروش موفق باید اطمینان حاصل کنید که مشتری شما واقعاً می داند که پس از فروش چه چیزی بدست می آورد.

مزایای محصول یا خدمات برای آنها ممکن است باندازه شما چندان آشکار نباشد ، خصوصاً اگر در حال فروش یک محصول فنی مانند لپ تاپ یا تلفن هوشمند هستید. شما باید با دقت به مشتری توضیح دهید که چه ویژگی هایی را به آنها ارائه می دهد.

ممکن است آنها از این امر آگاه نباشند که می توانند ایمیل خود را در حال حرکت بر روی تلفن هوشمند بخوانند ، یا اینکه می توانند برنامه های بیشماری را دریافت کنند که تقریباً می تواند هر کاری انجام دهد یا هر چیزی را که می خواهند پیدا کنند. یا اینکه تلفن هوشمند شما این کارها را ساده ترو بهتر از سایر دستگاهها انجام می دهد.

این کار شماست. شما در آنجا هستید تا اطمینان حاصل کنید که مشتری به طور واضح از مزایایی که شما و شرکت و محصول شما برای آنها به ارمغان آورده است ، آگاه شده اند.

محصول شما چه می تواند برای آنها به ارمغان آورد؟

این که چگونه به سود می رسید مشکل شماست، و آنها اهمیتی نمی دهند. بنابراین وقت فروش به آنها را با این مسائل هدر ندهید! آنها فقط می خواهند خدمتی را که می توانید ارائه دهید تحویل بگیرند و خریداری کنید نه محصول را. این پایان کار است. و وقتی این موضوع را برای آنها روشن کنید ، فروش را انجام داده اید.

همه این موارد ملموس نخواهد بود. برخی از آنها را با ذهنیتشان انجام خواهند داد. آیا استرس کمتر، آرامش خاطر ، کیفیت زندگی را ارائه می دهید؟

ممکن است شما افزایش درآمد ، پس انداز ، ارزش بهتر ، ارتباط را ارائه دهید؟

اینها مزایای حاصله خواهد بود.

بنابراین محصول خود را تجزیه و تحلیل کرده و لیستی از آنچه ارائه می دهید فراهم کنید. آن را در مورد تمام نقاط هدف فروش خود اعمال کنید.

به گونه ای که وقتی با مشتری وارد تعامل می شوید و از آنها می پرسید که  چه را می خواهند به دست آورند ، می توانید به راحتی آنرا با چیزی که می توانید به آنها تحویل دهید ، ارتباط دهید.

آیا می توانید تصویری رنگارنگ از زندگی بعد از اینکه محصول  را خریداری کردند ، مثل کانالهای فروش کالای تلویزیونی برایشان درست کنید؟ شما باید نیاز به محصول خود را تأکید کنید ، حال به آنها مربوط است که به چه میزان به آن نیاز دارند.

بنابراین محصول را نفروشید ، مزایای به دست آمده را بفروشید. آنها چیستند؟

تمرین

محصول خود را تجزیه و تحلیل کنید و لیستی از مزایایی که ارائه می دهد را تعریف کنید ، چه ملموس و چه احساسی. آن را در مورد تمام نقاط هدف فروش خود اعمال کنید. با محصول خود تصویری از زندگی جدید برای مشتری بسازید. برای هر یک از مزایای ممکن پاراگرافی بنویسید ، و حداقل ده مزیت دست یافتنی را هدف قرار دهید.مردم چه چیزی را می خرند؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *