مشاور - آیا بدنبال شغل مشاوره برویم؟

مشاور – آیا بدنبال شغل مشاوره برویم؟

فرهنگ لغت یک مشاور را به عنوان “یک متخصص در یک زمینه خاص که به عنوان مشاوردر یک شرکت یا در کمک به شخص دیگری فعالیت می کند” تعریف می کند. به نظر می رسد این تعریف بسیار مبهم است ، نه؟ 

چیزهایی که باید قبل از اینکه مشاور شوید ، در نظر بگیرید

    اگرچه این روزها می توانید تقریباً در هر زمینه ای مشاور باشید ، اما 20 شغل برتر مشاوره در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

    • 1. حسابداری: حسابداری چیزی است که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد ، مهم نیست چه بزرگ و چه کوچک باشد. مشاوران حسابداری می توانند به یک تجارت با تمام تواناییهای مالی خود کمک کنند. یک مشاور حسابداری، فردی متخصص در حوزه‌های مالی و حسابداری است که بینشی فراتر از یک حسابدار معمولی دارد و قادر به تحلیل استراتژیک تمامی جنبه‌های مالی یک کسب‌وکار است. به‌طور ساده می‌توان گفت که مشاور حسابداری به‌تمامی امور حسابداری تسلط کامل داشته و نگاهی تیزبین برای دیدن کمبودها و فهمی عمیق برای ارائه راه‌حل برای آن‌ها دارد. مشاوره حسابداری به مجموعه کارها و توصیه‌هایی گفته می‌شود که یک مشاور حسابداری برای بهبود وضعیت یک کسب‌وکار به مدیران آن پیشنهاد کرده و یا عملیاتی می‌کند. ازجمله خدمات مشاوره حسابداری می‌توان به رصد و تحلیل داده‌های مالی، تحلیل شرایط بازار، ارائه راهکار برای صرفه‌جویی مالی شرکت، پیش‌بینی آینده کسب‌وکار و ارائه پیشنهاد برای کسب بیشترین بازده در آینده، نظارت بر روند مالی و حسابداری شرکت، رفع ایراد و ارائه پیشنهاد برای بهینه‌سازی حسابداری شرکت و بسیاری از خدمات دیگر است.
    • 2. تبلیغات: این نوع مشاور به طور معمول استخدام می شود تا یک کمپین تبلیغاتی استراتژیک خوب ایجاد کند.مشاور تبلیغات بر راهی که کسب و کار در ارتباط برقرار کردن با مشتریان فعلی و آینده پیش گرفته است، تمرکز می‌کند و کسی است که روند و بازار هدف را درک می‌کند. شرکت‌ها مشاوران تبلیغاتی را برای استفاده از تخصص آن‌ها در ارزیابی کمپین‌های تبلیغاتی و ارائه‌ی پیشنهادات در زمینه‌ی پیشرفت استخدام می‌کنند.اولین گام به عنوان یک مشاور تبلیغاتی، درک کامل از کسب و کار مشتری است. به عنوان مثال، اگر مشتری شما یک شیرینی پزی است، آیا از طریق موسسات خرده فروشی، فروش انجام می‌دهند؟ یا رستوران‌ها؟ آیا آنها برای عموم کار می‌کنند؟ آیا محصولی خاص برای گروهی خاص را تهیه می‌کنند، مانند کیک‌های خاص یا کیک عروسی؟با استفاده از این اطلاعات، مشتری را از طریق تبلیغات به هدفی که مد نظرش است، می‌رسانید. شما رادیو، روزنامه، مجلات، تبلیغات آنلاین، نشریات محلی، بیلبوردها، سایت‌های شبکه‌های اجتماعی و گزینه‌های تلویزیونی را ارزیابی می‌کنید.سپس نیازهای مشتری و بودجه او را در نظر می‌گیرید و از خلاقیت خود برای ایجاد گزینه‌های بازاریابی منحصر به فرد برای هر مشتری استفاده می‌کنید. این وظیفه به سادگی پاسخ دادن به یک سوال تا تهیه یک برنامه تبلیغاتی کامل که در آینده گسترش یابد است.
    • 3. ممیزی: از مشاورانی هستند که صورت حسابهای مشاغل کوچک را شکل می دهند تا مشاورانی که کار عمده شرکتهای مخابراتی را انجام می دهند. مهم‌ترین وظایف ممیز بررسی مستندات سازمان ممیزی شونده قبل از حضور در سازمان، برگزاری جلسه افتتاحیه ، ممیزی بر اساس معیارهای ممیزی ، شناسایی عدم انطباق‌ها در طی فرآیند ممیزی ، تهیه گزارش ممیزی ، برگزاری جلسه اختتامیه ، پیگیری عدم انطباق‌های ممیزی می‌باشد.
    • 4- کسب و کار: می دانید چگونه به یک کسب و کار کمک کنید تا سود کسب کند؟ اگر حس شغلی خوبی دارید ، به عنوان یک مشاور در زمینه کسب و کار نیز فعالیت خواهید کرد. پس از مشاوره رایانه ، افراد در این زمینه نفرات بعدی هستند که بیشترین طالب را دارند.هدف یک مشاوره کسب و کار همراه بودن در کنار افراد به منظور رشد و ترقی در کسب و کار میباشد، یک مشاوره کسب و کار با استفاده از ارائه خدمات مشاوره میتواند ما را به هدفمان در تجارت و راه اندازی کسب و کار مورد نظر هدایت کند.مشاوران کسب و کار مشاوره مدیریتی ارائه می دهند تا به سازمان ها کمک کنند که عملکرد و بهره وری را بهبود دهند. این متخصصان کسب و کارها را تجزیه و تحلیل می کنند و راه حل هایی را خلق می کنند و همزمان نیز به شرکت ها کمک می کنند تا به اهدافشان برسند.
    • 5. نوشتن گزارش برای کسب و کار: همه می دانند که بیشتر افراد در کسب و کارها هنگام نوشتن گزارش مشکل دارند و حتی یک یادداشت ساده گاهی آنها را پریشان می کند. وارد مشاوره نوشتن کسب و کار شوید تا آنها را خوشحال کنید!یک گزارش مدیریتی خوب شامل اطلاعات و شاخص های عددی و اندازه گیری شده است. تعریف های کلی در گزارش مدیریتی جا ندارد. مدیران ارشد علاقمندند همه چیز تبدیل به عدد و رقم شده باشد. بدون عدد و رقم گزارش تبدیل به یک توصیه نامه خواهد شد که پر از الفاظ بزرگ است.پس یک گزارش خوب نیازمند نویسنده متخصص است
    • 6. مشاوره شغلی: با توجه به اینکه هر چه بیشتر مردم قربانی کاهش سرمایه شرکت شوند ، مشاوران شغلی همیشه مورد تقاضا خواهند بود. مشاوران شغلی ، مشتریان خود را به سمت حرفه یا شغلی راهنمایی می کنند که به آنها کمک می کند تا هم کارمندی شاد و هم مولد باشند.توسعه شغلی بیشتر از تصمیم گیری در مورد یک شغل مهم و کاری است که می خواهید بدست آورید. توسعه شغلی واقعا فرایندی مادام العمر است، به این معنی که در طول زندگی شما تغییر خواهد کرد، شرایط نیز تغییر خواهند کرد، و شما همیشه باید تصمیمات جدید در زندگی حرفه ای را اتخاذ کنید. هدف مشاوره شغلی این است که نه تنها به شما کمک می کند تا تصمیم ها و گزینه های شغلی را که نیاز دارید اکنون در اختیار داشته باشید، بلکه به دانش و مهارت هایی که برای تصمیم گیری در مورد امورات شغلی و زندگی آینده نیاز دارید را به شما ارائه می دهد.
    • 7. ارتباطات: مشاوران ارتباطات برای کمک به کارکنان در هر دو رده مشاغل بزرگ و کوچک تخصص دارند که در نهایت باعث می شود کار و تجارت کارآمدترباشد.ارتباطات فرایند انتقال پیام از فرستنده به گیرنده به شرط همسان بودن معانی بین آن‌ها است. معنا در علم ارتباط شامل مفاهیم ذهنی و احساسات هر دو می‌شود. ارتباطات فرایندی ست که در آن معنا بین موجودات زنده تعریف و به اشتراک گذاشته می‌شود. ارتباط به یک فرستنده، پیام و گیرنده درنظرگرفته شده نیاز دارد، هرچند گیرنده نیاز ندارد حضور داشته باشد یا از منظور فرستنده برای برقراری ارتباط در زمان ارتباط آگاه باشد‍.کارکنان در محیط هایی که به همکاری و کارگروهی نیازمند است نیازمند چنین مهارتهایی هستند.
    • 8- برنامه نویس رایانه : از نرم افزار گرفته تا سخت افزار و همه چیزهای مرتبط، اگر کامپیوتر را بشناسید ، بزرگترین مشکل شما نداشتن ساعت کافی در روز برای برآورده کردن خواسته های مشتریان شما خواهد بود!فرد یا شرکتی ایده ای در ذهن دارد و میخواهد آن را به کد تبدیل کند. بر چه اساسی به یک تیم آی تی اطمینان می کند؟ فاکتورهایی که از بین هزاران شرکت و تیم و شخص ، یکی را انتخاب می کند چیست؟ اگر دو تیم با مشخصات یکسان را در نظر بگیریم که مناسب ایده ی وی هستند، کدام یک را می خواهد انتخاب کند؟ بر چه اساسی این انتخاب ها را صورت می دهد. از کجا می خواهد مطمئن شود آن تیم یا شخص کدهای وی را کامل و جامع به وی تحویل می دهد؟ از کجا میخواهد مطمئن شود ایده ی ویچقدر برایش هزینه بردار است؟ و هزاران اما و اگر دیگری که گفتنشان تنها استرس را زیاد تر خواهد کرد.اینجا نقطه ای است که نیاز به مشاوره برنامه نویسی اختصاصی وجود دارد.
    • 9- خدمات تحریریه: از تولید خبرنامه گرفته تا گزارش های سالانه شرکتها ، از مشاورانی که متخصص حوزه تحریریه هستند ، همیشه قدردانی می شود.تحریریه به مکان و مرکزی گفته می‌شود که در آن خبرنگارها-گزارشگرها، ویراستارها و تهیه‌کننده‌های تلویزیونی به همراه دیگر کارکنان مشغول دریافت خبر برای نشر در روزنامه‌ها، روزنامه‌های آنلاین و مجله‌ها یا برای پخش در رادیو یا تلویزیون هستند.
    • 10. بنگاههای جستجوی کارکنان اجرایی / سرپرست: اگرچه این برای همه افراد نیست ، اما افرادی هستند که از پیدا کردن استعداد برای کارفرمایان لذت می برند.وقتی به اطراف خود نگاه می‌کنیم، به جامعه، دوستان و خانواده، افرادی را می‌بینیم که سال‌ها کار کرده‌اند و همیشه در آرزوی رسیدن به شرایط ایده‌ال خود بوده‌اند اما هرگز این اتفاق رخ نداده. بسیاری از افراد در تمام دنیا این‌طور فکر می‌کنند که باید کار کنند تا زندگی را بگذرانند اما آگاه نیستند که کاری که با ویژگی‌های شخصی آنها هماهنگ نباشد نه تنها باعث پیشرفت نمی‌شود که باعث فرسوده شدن می‌شود.اگر شما در کار خود زبده باشید مشاورین جستجوی کارکنان بدنبال شما هستند تا به صنایع و دیگر بخش هایی که به شما نیاز دارند معرفیتان کنند.
    • 11. باغبانی: در یک دهه گذشته تقاضای مشاوران باغبانی به یک تجارت پرسود تبدیل شده است. نه تنها شرکتها مشاوران باغبانی را استخدام می کنندبلکه افرادی که محیط های سبز در اختیار دارند نیز به این سو می روند.ارائه خدمات مشاوره در زمینه باغبانی، باغداری ومزارع گل و گیاه، انتخاب نهال مناسب با شرایط آب و هوا و منطقه جغرافیایی و نوع خاک و شرایط زمین. مشاوره جهت روش کاشت مناسب انواه نهال میوه با بیشترین بازده از جمله خدمات آنهاست.
    • 12. هزینه : وقتی یاد بگیرید که چگونه یک پیشنهاد کمکی برای هزینه بنویسید ، می توانید قیمت خود را طلب کنید.در مباحث مدیریت رفتار سازمانی مدیر موفق مدیری است که بتواند از 20% تا 30% توان افراد زیرمجموعه خود بهره گیرد و این در حالی است که مدیر مؤثر مدیری است که بتواند از 80% تا 90% توان افراد زیرمجموعه خود بهره گیرد. برای این منظور مدیر باید یک سری مهارت و توانایی را دارا بوده تا بتواند این توانایی‌ها را در کارکنان شناخته و مدیریت نماید.در این راه مشاوران مدیریت با در نظر گفتن شرایط حاکم بر نحوه ی فعالیت و مهم تر از آن دیدگاه مدیران سطوح بالای هر سازمان، نقطه ی آغاز راه را برای تبیین استراتژی مدیریت منابع انسانی، مشخص و پیشنهاد می کنند. اما با وجود تفاوت ابزارهای دستیابی به رشد و توسعه منابع انسانی شرکت ها، دیدگاه اساسی در پس پرده هر استراتژی موفق مدیریت منابع انسانی، در نحوه ی نگاه به منابع انسانی یک شرکت نهفته است. منبعی که بیشترین ارزش را در بین تمام دارایی های شرکت دارد و نیازمند انگیزه، توانمندسازی و مهم تر از همه رضایت از کاری است که به آن مشغول است.
    • تفاوت کارشناس بیمه با مشاور بیمه در دو موضوع خلاصه می‌شود اول آن که کارشناس بیمه ممکن است به صورت رسمی به استخدام ارگان‌های دولتی مانند دادگستری درآید در حالی که مشاور بیمه یک شغل آزاد و مستقل محسوب می‌شود. دیگر آن که مشاور بیمه امری است برای فروش بهتر و راهنمایی افراد حقیقی و حقوقی در جریان بیمه اما کارشناس بیمه معمولا بعد از عمل بیمه گزاری کارآیی دارد.تفاوت مشاور بیمه با کارگزار نیز در نوع خدمتی که انجام می‌دهند و یا اهداف آن نیست. مشاور بیمه تنها به مشاوره به عنوان راهنمایی و یک موضوع تبلیغاتی می‌پردازد در حالی که کارگزار مستقیما به فروش بیمه اقدام می‌کند.با این وجود باید گفت مشاور بیمه فردی به نمایندگی از بیمه‌ای خاص است که به مشتریان خود کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را در نوع بیمه‌ها داشته باشند. 
    • مشاور بازاریابی فردی است که دانش و تجربه زیادی در رشته هایی خاص دارد و برای حل مشکلات مربوط به تجارت های مختلف آنها را با صاحبان کسب و کار به اشتراک می‌گذارد. این افراد دانش و تجربه خود را پیش از راه اندازی یک کسب و کار جدید یا برای رفع مشکلات کسب و کارهای قدیمی مورد استفاده قرار می دهد. مشاوره حیطه کاری گسترده ای است و مشاوران می‌توانند در زمینه های مختلف از جمله مد و زیبایی تا فعالیت های اقتصادی کار کنند. مشاور بازاریابی، یک فرد حرفه ای در زمینه بازاریابی می باشد که دارای تجربیاتی است که با استفاده از این تجربیات می تواند مشتریان را به خود جلب کند و موقعیت های تجاری را افزایش دهد و این امر با جلب مشتریان موجود و مشتریان جدید صورت می گیرد. در حقیقت کار یک مشاور بازاریابی، ترکیبی از رهبری و مشاوره است؛ به همراه توانایی خلاقیت و حسابگری.
    • مدیریت جبران خدمت (Compensation administration) یا مدیریت حقوق و دستمزد، بخشی از مدیریت منابع انسانی است که بر برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و کنترل مستقیم و غیرمستقیم دستمزدهایی تمرکز دارد که کارمندان بابت انجام وظایف خود دریافت می‌کنندجبران خدمات یا دستمزد، شامل انواع مستقیم پرداخت مثل حقوق پایه، پاداش و پرداخت‌های انگیزشی و همچنین شامل انواع پرداخت غیرمستقیم مثل پرداخت‌های معوق، حقوق مرخصی‌ها و تعطیلات و بیمه‌های سلامت است. باوجوداین، حقوق و دستمزد شامل انواع دیگر پاداش‌های کارمندان نمی‌شود؛ به‌طور مثال مراسم تودیع و معارفه یا مهمانی‌هایی که برای موفقیت آنها برگزار می‌شود.هدف نهایی مدیریت دستمزد عبارت است از نگهداری مؤثر نیروی کار مولد، توزیع عادلانه‌ی حقوق و انطباق نظام حقوق و دستمزد با قوانین محلی و دولتی با توجه به پتانسیل و توانایی شرکت‌ها.
    • به یک فرد یا سازمان کمک می‌کند که رابطه‌ای سازنده و مثبت با عموم جامعه داشته باشد. این کار از طریق ارتباطات، رسانه‌های سنتی، شبکه‌های اجتماعی و برخوردهای حضوری (سخن‌رانی‌ها، دیدارها و…) انجام می‌پذیرد. علاوه بر این، دفاع از شهرت و محبوبیت سازمان در جریان بحران‌های مختلف نیز بر عهده‌ی روابط عمومی‌ست.همچنین به یک فرد یا سازمان کمک می‌کند که رابطه‌ای سازنده و مثبت با عموم جامعه داشته باشد.
    • استفاده از مشاوره مالیاتی و بهره‌گیری از یک وکیل مالیاتی تنها راهی است که می‌تواند کسب‌وکار شمارا از پرداخت مالیات بیهوده نجات دهد. با استفاده از مشاوره مالیاتی دیگر ترسی از روبرو شدن با مأمورین ممیز اداره مالیات و یا حضور در اداره مالیات نخواهید داشت. با بهره‌مندی از مشاوره مالیاتی خوب، اسناد، قراردادها و صورت‌های مالی کسب‌وکار شما به بهترین شکل ممکن بسته‌شده و حرف‌وحدیثی برای ممیزان اداره مالیات باقی نمی‌گذارد. همچنین از معافیت‌های مالیاتی و یا تخفیف‌هایی که دولت به‌واسطه شرایط مختلف وضع کرده است آگاه شده و از آن‌ها در زمان درست خود استفاده خواهید کرد.مطالبی که ذکر شد، مربوط به پیش از پر کردن فرم اظهارنامه مالیاتی است. در برخی از موارد، اظهارنامه مالیاتی صاحبان کسب‌وکار در اداره مالیات رد شده و ممیز اداره مالیات، مبلغی بیش از اظهارنامه را برای یک شرکت منظور می‌کند. در این شرایط نماینده شرکت باید به رأی اداره مالیات شکایت کند تا از پرداخت مالیات مضاعف جلوگیری کند. این وضعیت در مواقعی پیش می‌آید که پیش از پر کردن فرم اظهارنامه مالیاتی و بستن صورت‌های مالی، از یک مشاور مالیاتی یا یک وکیل مالیاتی کار بلد استفاده‌نشده است. در چنین وضعیتی دادرسی مالیاتی دچار چنان پیچیدگی‌هایی می‌گردد که یک فرد ناآشنا و بی‌تجربه، قطعاً موفق به انجام کاری نمی‌گردد.

    بازار هدف

    ایده شما ممکن است بهترین ایده ای باشد که تا به حال به آن فکر کرده اید ، اما برای ایجاد ایده های شما نیاز به مشتری وجود دارد. کسی باید ایده شما را بخواهد و برای توصیه شما پول پرداخت کند.به عبارت دیگر مشتری بالقوه شما چه کسانی هستند؟ آیا شما خدمات مشاوره خود را برای شرکتهای بزرگ بازاریابی می کنید؟ یا آیا شما یک تخصص ارائه می دهید که فقط مورد علاقه کسب و کارهای کوچکتر باشد؟ شاید خدمات شما توسط سازمانهای غیرانتفاعی مورد درخواست قرار گیرد. به هر صورت ، قبل از اینکه به جلو بروید ، حتماً وقت خود را صرف تهیه یک برنامه تجاری و یک برنامه بازاریابی کنید. شما از نتایج ناامید نخواهید شد – به ویژه هنگامی که مشتریان شروع به پرداخت به شما می کنند!

    چرا یک سازمان می خواهد شما را استخدام کند؟

    براساس بررسی اخیر ، در اینجا 10 دلیل برتر استخدام مشاوران ذکر شده:

    • 1- یک مشاور ممکن است به دلیل تخصص خود استخدام شود. این جایی است که الزام دارد نه تنها در زمینه ای که شما برای مشاوره انتخاب کرده اید ، واقعاً خوب باشید ، بلکه به نوعی از سابقه خوبی هم در آن زمینه برخوردار باشید. 
    • 2. ممکن است یک مشاور برای شناسایی مشکلات استخدام شود. 
    • 3- برای تکمیل کارمندان ممکن است یک مشاور استخدام شود. گاهی کسب و کارها متوجه می شوند که با پرداخت نکردن مزایایی برای مشاوران استخدام شده ، می توانند پول اضافی را پس انداز کنند. حتی اگر دستمزد یک مشاور به طور کلی بالاتر از حقوق یک کارمند باشد ، اما در طولانی مدت ، استخدام یک مشاور به سادگی اقتصادی است.
    • 4- یک مشاور ممکن است استخدام شود تا به عنوان کاتالیزور عمل کند.هیچ کس دوست ندارد تغییر کند اما گاهی اوقات تغییر لازم است و ممکن است یک مشاور برای “گرفتن نورد توپ” وارد شود. به عبارت دیگر ، مشاور می تواند بدون نگرانی در مورد فرهنگ سازمانی ، روحیه کارکنان و یا سایر مواردی که در هنگام ایجاد یک سازمان تلاش برای ایجاد تغییر و تحول را مانع می شوند، کارهایی را انجام دهد.
    • 5- یک مشاور ممکن است استخدام شود تا عینیت مورد نیاز خود را ارائه دهد. چه کسی دیگری برای شناسایی یک مشکل از یک مشاور واجد شرایط تر است؟ یک مشاور خوب یک دیدگاه عینی و تازه ارائه می دهد – بدون اینکه نگرانی در مورد آنچه افراد سازمان می توانند در مورد نتایج و چگونگی دستیابی به آن فکر کنند ، داشته باشد.
    • 6. ممکن است یک مشاور برای تدریس استخدام شود. این روزها اگر مشاور رایانه ای هستید که می تواند به کارمندان نشان دهد چگونه به یک برنامه جدید تسلط یابند ، احتمالاً تلفن شما برای مدتی زنگ خوردن را متوقف نکند. ممکن است از یک مشاور خواسته شود که مهارتهای مختلفی را به کارمندان آموزش دهد. با این حال ، یک مشاور باید مایل باشد که در زمینه تخصص خود به اکتشافات جدید ادامه دهد – و آماده باشد تا آنچه را که برای رقابت باقی می ماند ، به مشتریان جدید آموزش دهد.
    • 7. ممکن است یک مشاور برای انجام “کارهای کثیف” استخدام شود.هیچ کس نمی خواهد فردی باشد که مجبور به کاهش کارمندان شود یا یک بخش کامل را از بین ببرد.
    • 8- یک مشاور ممکن است استخدام شود تا زندگی جدیدی در سازمان ایجاد کند. اگر در ارائه ایده های جدید کارایی خوبی داشته باشید ، در یافتن مشتری مشکلی نخواهید داشت. در یک زمان یا زمان دیگر ، بسیاری از مشاغل به شخصی احتیاج دارند که “کمکهای اولیه” را انجام دهد تا دوباره به کار خود ادامه دهد.
    • 9- برای ایجاد مشاغل جدید ممکن است یک مشاور استخدام شود. مشاورانی وجود دارند که در این زمینه متخصص شده اند. با این وجود همه افراد توانایی تصور یک ایده و تهیه یک برنامه بازی را ندارند.
    • 10- ممکن است یک مشاور برای تأثیرگذاری بر افراد دیگر استخدام شود. آیا دوست دارید با ثروتمندان و افراد مشهور در شهر خود همکار شوید؟ در این صورت ، ممکن است شما استخدام شوید تا یک مشاوره را صرفاً بر اساس کسی که می شناسید انجام دهید. اگرچه بیشتر مشاوران در این زمینه به عنوان لابی کار می کنند ، اما تعداد افرادی که وارد مشاغل مشاوره سرگرمی می شوند افزایش یافته است.

    محل کار

    شغل مشاوره شما احتمالاً در ابتدا به سرمایه گذاری بزرگی احتیاج ندارد. در حقیقت ، اگر قادر هستید ، باید در خارج از خانه محل کار خود را در نظر بگیرید. (برخی از محدودیت های عمل و قوانین محلی ممکن است شما را از انجام این کار منع کند ؛ قبل از اقدام با وکیل مشورت کنید.)داشتن یک دفتر در منزل مزایای بسیاری دارد. از جمله آنها:

    • هزینه های سربار کم: لازم نیست نگران پرداخت اجاره یا خدمات یک دفتر باشید. شما تا زمانی که یک پایگاه مشتری منظم ایجاد کنید از این ویژگی قدردانی خواهید کرد.
    • انعطاف پذیری: شکی نیست که کار کردن به عنوان مشاور در خانه انعطاف پذیری زیادی به شما می دهد. می توانید ساعت های خود را تنظیم کرده و در صورت نیاز خود را تعطیل کنید.
    • بدون کابوس شبانه‌روز: برای هر کسی که مجبور به مسافرت به محل کار با طی یک ساعت پرعجله باشد ، این یک تغییر قابل قبول خواهد بود.
    • فضای دفتر خانه شما به احتمال زیاد باعث کسر مالیات خواهد بود. 

    کارمندان

    وقتی برای اولین بار درهای شرکت مربوط به مشاوره خود را باز می کنید ، ممکن است خودتان بتوانید کلیه عملیات را انجام دهید. اما از آنجا که شغل مشاوره شما شروع به رشد می کند ، ممکن است لازم شود به شما در رسیدگی به جزئیات اداری یا کمک به تکمیل تکالیف مشاوره کس یا کسانی کمک کنند.شما باید تصمیمات مهمی بگیرید. به عنوان مثال ، آیا زمان لازم برای ساختن برچسب ها و قراردادن بروشور خود را در 1000 پاکت دارید؟ آیا می توانید وقت خود را برای انجام کارهای اداری صرف کنید وقتی می توانستید از آن زمان بطور موثری در بازاریابی خدمات خود استفاده کنید – و مشتری های جدید را ثبت کنید؟

    • شما در وقت و هزینه صرفه جویی می کنید. با تمرکز کسی بر کارهای روزمره تر (باز کردن نامه ، تشکیل پرونده ، پاسخ دادن به تلفن و غیره) می توانید تمام تلاش خود را برای جذب مشتری جدید متمرکز کنید. 
    • نگران بیرون بودن از دفتر نیستید. 
    • شما کسی را دارید که چشم انداز دیگری را ارائه دهد.داشتن شخصی در اطراف دفتر در طول روز که می تواند چشم انداز دیگری را ارائه دهد می تواند ارزشمند باشد.

    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *