نحوه استخدام فروشندگان

نحوه استخدام فروشندگان

کارکنان فروش بسیار زیاد به دور خود حرکت می کنند ، بیش از نیمی از کارمندان فروش احتمالاً هر لحظه به فکر یک حرکت جدید هستند. دلایلی اینکه حرکت می کنند ، بهبود حقوق و مزایا ، بهبود چشم انداز شغلی و شاید یافتن شرکتی متفاوت است ،که احیانا روزی با آن خوشحال تر باشند.

استخدام و آموزش فروشندگان جدید و همچنین مقابله با رکود فروش ناشی از غیاب آنها ، کاری بسیار پرهزینه است. بنابراین ، اجازه دهید نگاهی به روند استخدام ، آموزش و مدیریت فروشندگان بپردازیم تا بتوانید بر روی تمام این مراحل به بهترین وجه کار کنید.

منتظر نمانید وقتی به یک عضو جدید فکر کنید که به او نیاز داشته باشید – همیشه از استخر موجود استفاده کنید. بطور مداوم پرونده ای از نامزدهای بالقوه را که نزد شما می آیند، نگه دارید.

آنها را دنبال کنید ، حتی اگر جای خالی ندارید  از سابقه کار آنها اطلاعاتی کسب کنید ، حتی ممکن است آنها را ملاقات کنید. سپس شما یک لیست کوتاه دارید که می توانید در زمانی که به شخصی احتیاج دارید از نامزدهای بالقوه استفاده کنید.

برای تشویق مراجعه کارمندان موفق در فروش به شما ، انگیزه نقدی به اعضای تیم فروش فعلی ارائه دهید. این تیم باید فروشندگان خوب را که به خوبی در شرکت شما جای می گیرند بشناسد. توضیحات شغلی دقیقی را که می توانید در هر زمان به ذینفعان بدهید ارائه کنید.

اگربعنوان سیستم پرداخت فقط کمیسیون ارائه می دهید ، یک درآمد تضمینی را برای یک دوره آزمایشی در نظر بگیرید ، به این ترتیب  فروشندگان خوب از ترس درآمد کم در هنگام یادگیری شغل ، از پذیرش مقام خودداری نمی کنند.

آزمون های توانایی

آزمونهای استعدادیابی می تواند برای همه کارمندان و نه فقط برای فروشندگان مورد استفاده قرار گیرد. آنها اغلب در فرآیند انتخاب مورد استفاده قرار می گیرند تا مشخص شود که نامزدها با شغل و فرهنگ شرکت به چه میزان مناسب هستند.

همچنین می توان از آنها برای بهبود کار تیمی و بروز نگهداری کارمندان استفاده کرد. آنها نیاز به درک کاملی از آنچه شغل از نظر رفتارها و شایستگی ها می طلبد ، دارند.

آنها با پاسخ به لیستی از سؤالات که عوامل مختلفی از قبیل سبک رفتاری ، و محرک ها ، قاطعیت ، استقلال ، نگرش ، خود را می سنجند. رفتارها ترکیبی از طبیعت (داخلی) و پرورش است (مربوط به تربیت). الگوی رفتاری فرد از طریق این که چگونه آنها به مشکلات و چالش ها پاسخ می دهند ، بر دیگران تأثیر می گذارند ، به قوانین و رویه ها پاسخ می دهند و حاضر شدن سروقت در محل کارتعیین می شود.

آزمونها همچنین ممکن است عواملی مانند رهبری ، کار تیمی ، علایق ، سبک تفکر را اندازه گیری کنند.

تحقیقات نشان می دهد افرادی که نقاط قوت و ضعف خود را درک می کنند ، مؤثرترین آنها هستند ، زیرا آنها استراتژی لازم را برای مقابله با محیط خود ایجاد می کنند موفقیت این تست های استعدادی بستگی زیادی به یک تحلیل خوب دارد که صلاحیت ها و رفتارها برای نقش مورد بررسی قرار دهد.

نحوه مصاحبه با یک فروشنده

هنگام مصاحبه با آنها ، به جای یک جلسه با پرسش و پاسخ های ساخت یافته و قراردادی ، با یک گفتگوی راحت شروع کنید تا ببینید به کجا می رود.یک کارمند خوب فروش با این کار بعنوان بخشی از مهارت های خود راحت خواهد بود زیرا  قادر است با هر کسی رو به رو شود ، و با آنها زمینه مشترکی پیدا کند. من این ایده را از برایان موران ، بنیانگذار / مدیر فروش آنلاین می پسندم ، که هنگام تحقیق در مورد این مقاله آنرا پیدا کردم.

من قبل از استخدام آنها ، یک فروشنده را به هر روش ممکن آزمایش می کنم:  تماس تلفنی برنامه ریزی شده  برای دیدن آنچه او انجام می دهد . من از او می خواهم که در طول مصاحبه ما ارائه کند و محصول ما را بفروشد. به او ایمیل می زنم و از یک نام نادرست برای دیدن نحوه پاسخ وی استفاده می کنم. من او را رد می کنم تا ببینم که او چگونه به رد پاسخ می دهد. هدف من این است که بدانم آیا فروشنده واقعاً سرسخت و حاضر به بستن قرارداد است یا خیر

نمونه

پیشنهاد می کنم تعدادی از این ایده ها را امتحان کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *