پنج اشتباه در بازاریابی مشاغل کوچک که نباید به آنها پیشنهاد داد

پنج اشتباه در بازاریابی مشاغل کوچک که نباید به آنها پیشنهاد داد

پنج اشتباه در بازاریابی مشاغل کوچک که نباید به آنها پیشنهاد داد کدامند؟

مشاغل كوچك كه كمتر از 500میلیون تومان درآمد دارند باید 7 تا 8 درصد از درآمد خود را به بازاریابی اختصاص دهند پس شرم آور خواهد بود که هزینه بازاریابی خود را صرف استراتژی های ضعیف کنید. اگر می خواهید در بازاریابی برگشت سرمایه (ROI) داشته باشید ، نمی توانید پول خود را دور بریزید. با اجتناب از این اشتباهات متداول از بودجه بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید.

عدم یافتن مخاطب هدف

شما باید مخاطب مورد نظر خود را پیدا کنید. وقتی می دانید مخاطب هدف شما کیست ، استراتژی بازاریابی خود را برای آنها تنظیم کنید. پیشنهادهایی را ایجاد کنید که به گوش آنها برسد ، روی سکوهای مورد استفاده خود بازاریابی کنید و اینکه چرا محصول یا خدمات شما چیزی است که مورد نیاز آنهاست را برجسته کنید. اما باز هم ، قبل از اینکه بتوانید تمام این کارها را انجام دهید ، ابتدا باید مخاطبان خود را شناسایی کنید. برای یافتن مخاطب هدف خود ، این سؤال ها را از خود بپرسید:

  • مشتریان بالقوه من چه کسانی هستند؟
  • مشتریان احتمالی من به چه چیزهایی نیاز دارند؟
  • مشتریان من در کجا قرار دارند؟
  • چه زمانی این مشتریان از من خریداری می کنند؟
  • چرا آنها از من خریداری می کنند؟
  • چگونه آنها خرید انجام می دهند؟

هنگام جمع آوری داده های مخاطبان هدف ، جزئیاتی مانند سن ، جنسیت و شغل آنها را گردآوری کنید. درک کنید که چگونه محصولات یا خدمات تجاری شما نیاز بازار این مشتریان را تأمین می کند. سپس با یک تماس بازاریابی برای عملی که در واقع کار می کند ، اطلاعات مربوط به تحلیل بازار هدف خود را به دست آورید. پنج اشتباه در بازاریابی مشاغل کوچک

فراموش کردن تأکید بر گزاره ارزش منحصر به فرد خود (UPS)

چه چیزی باعث می شود تجارت شما متفاوت باشد؟ عدم توجه به آنچه شما را از بقیه متمایز و جدا می کند یک اشتباه بازاریابی است که قطعا نمی خواهید آن را انجام دهید. آیا بازاریابی شما به صورت آنلاین یا چاپی است ، باید به پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود (UPS) توجه کنید. یک UPS مزایای منحصر به فرد محصولات یا خدمات یک تجارت را برجسته می کند. اگر آن را در مواد بازاریابی خود لحاظ نکنید ، ممکن است مشتریان هدف شما فروشنده ای که اینکار را انجام می دهد انتخاب کنند.

پیش از این نوشتم شما باید بدانید که چرا مشتریان هدف شما از شما خریداری می کنند. در بازاریابی خود ، باید به مشتریان خود این “چرا” را نشان دهید.

راه نیانداختن وب سایت

بیش از یک سوم مشاغل کوچک وب سایت ندارند. اگر وارد این آمار شوید ، می توانید یک اشتباه بزرگ در بازاریابی را مشاهده کنید. وب سایتهای تجاری کوچک باعث ایجاد آگاهی از برند ، ایجاد اعتبار و ایجاد فرصت های فروش می شوند. بازاریابی فقط در رسانه های اجتماعی یا استفاده از بازاریابی سنتی محدود نیست. مشتریانی که به دنبال مشاغل در موتورهای جستجو هستند ، در صورت نداشتن وب سایت ، شانس اطلاع در مورد شرکت شما را نخواهند داشت. وب سایت ایجاد کنید تا در مقابل مصرف کنندگان آنلاین قرار بگیرید. اطلاعات تماس تجاری و ساعات کار خود را به نمایش بگذارید تا مشتریان به راحتی به شما برسند. اما این همه چیز نیست بعد از راه اندازی وب سایت ، مرتباً مطلب به وبلاگ اضافه کنید. وبلاگ نویسی موفق ، یا انتشار 16 پست یا بیشتر در هر ماه ، می تواند شما را 4.5 برابر بیشتر به سمت جلو سوق دهد! پنج اشتباه در بازاریابی مشاغل کوچک

 امتناع از اندازه گیری نتایج:

استراتژی بازاریابی موفق از ایده های ناموفق حاصل می شود. من هیچ وقت شرکتی را ندیدم که بتواند چراغ بازاریابی را خاموش کند. درعوض ، مشاغل مداوم ایده های جدید را امتحان می کنند.

سس نه چندان مخفی بازاریابی موثر ، اندازه گیری نتایج از طریق شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) است. با این حال ، اندازه گیری نتایج بازاریابی می تواند یک چالش باشد. طبق مطالعه HubSpot ، 40٪ از مشاغل “اثبات ROI فعالیتهای بازاریابی” را یک مبارزه بازاریابی عنوان کردند. اندازه گیری نتایج تلاش های بازاریابی آنلاین شما به طور کلی آسان تر از بازاریابی چاپی است. هنگام ارسال ایمیل می توانید میزان کلیک ، و نرخ تبدیل را اندازه گیری کنید. و می توانید ارزیابی کنید که چند نفر پست های وبلاگ شما را می خوانند یا با پست های اجتماعی شما درگیر می شوند. برای اندازه گیری موثر نتایج بازاریابی چاپی ، شامل کوپن ها یا کدهای تبلیغی نحوه شنیدن مشتریان در مورد شما آن را مشخص می کنند. برخی از شاخص های کلیدی عملکرد اصلی که باید آنها را ردیابی کنید عبارتند از:

  • هزینه دستیابی به مشتری
  • نرخ کلیک
  • نرخ باز کردن
  • ارزش مشتری
  • طول عمر
  • ترافیک رسانه های اجتماعی
  • دورافتادن از روندها

 رسانه های اجتماعی بازاریابی در اوایل دهه 2000 بازاریابی طوفانی را آغاز کردند. چطور ادامه دادند؟ روندهای معروف بازاریابی که می توانند به شما در پیشرو ماندن نیز کمک کنند شامل تمرکز روی شخصی سازی و تجربیات مشتری نیز می شود. و ، بازاریابی ویدیویی – همراه با استفاده از فیلم های زنده – نیز یک روند مهم است. یکی از خرده فروشان گزارش داد خریدارانی که فیلم های محصول را مشاهده کرده اند ، 144٪ بیشتر از افراد تمایل به خرید دارند.

شما همچنین باید از خود بپرسید ، افق بعدی چیست؟ با فن آوری های جدید مانند chatbots و واقعیت افزوده همراه باشید تا در صدر فرصت های جدید بازاریابی باشید. اگر از روندها عقب بمانید ، استراتژی های شما می توانند کمرنگ شوند.

نکته اصلی برای جلوگیری از اشتباهات بازاریابی چیست؟

بنابراین ، اکنون که با برخی از اشتباهات اساسی در بازاریابی که می تواند به درآمد کسب و کار کوچک آسیب برساند ، آشنا هستید ، احتمالاً می خواهید بدانید که چگونه از ساختن آنها خودداری کنید. نکته اصلی جلوگیری از این اشتباهات بازاریابی (و سایر مواردی که در اینجا ذکر نشده است) ایجاد یک برنامه بازاریابی است. برنامه بازاریابی شما باید این موارد را تشریح کند:

  • بودجه بازاریابی
  • مخاطب هدف
  • بستر های نرم افزاری
  • محتوا
  • اهداف بازاریاب

برنامه بازاریابی خود را پس از اندازه گیری نتایج بازنویسی کنید، همانند زمانی که روندهای جدید ظهور می کند.

پنج اشتباه در بازاریابی مشاغل کوچک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *