چه کسی باید استخدام شود؟

چه کسی باید استخدام شود؟

تصور کنید که شما مدیر فروش هستید. چه کسی را باید جذب کنید؟ آیا باید افراد تازه کار را استخدام کرده و آنها را به روش خود آموزش دهید یا برای یک برد سریع  متخصصان را استخدام کنید؟ پاسخ احتمالاً بستگی به وضعیت شرکت شما دارد و اینکه چقدر سریع به تیم فروش قوی احتیاج دارید. شاید شما هنگامی که شرکت به خوبی تأسیس شد، تیم فروش خود را “رشد دهید” و مدل ها و مدیریت های خوبی برای  استخدام جدید ارائه دهید.

به عبارت ساده ، شما باید بهترین تیم ممکن را استخدام کنید ، فروش ضعیف پاشنه آشیل هر شرکتی است. استخدام بهترین ها در کوتاه مدت گران تر است ، اما نتایج باید انتخاب های شما و پرداخت سریع را موجه جلوه دهند. ماهها طول می کشد تا یک  فروشنده خوب پیدا شود  و با سرعت کامل در یک شرکت جدید شروع به کار کند یعنی واحد فروش دراین مدت مشکلاتی را متحمل می شود.  یک فروشنده خوب باعث ایجاد انرژی وانگیزه در تیم خواهد شد. برعکس ، یک فروشنده ضعیف همه را به پایین می کشاند. روحیه ها افت خواهد کرد ، انتظارات کاهش می یابد. بنابراین ، مهم است که شما بهترین فردی را که می توانید استخدام کنید. آنها در دراز مدت هزینه خود را مستهلک می کنند. این زمان اقتصادی نیست.

چگونه باید تیم خود را سازماندهی و مدیریت کنید؟

 تنظیم سرعت کار و انتظارات بر عهده شماست. تیم شما باید آنچه از آنها انتظار می رود را کاملا بشناسند. آنها زمانی پیشرفت خواهند کرد که همه چیز راحت پیش برود ، گزارش آسان باشد ، فرآیند ها در دست باشند ، کنترل های مدیریتی مؤثر باشند. وظیفه شما ایجاد محیطی است که به تیم اجازه می دهد تا در کارآمدترین شکل، بدون رعایت قوانین و مقررات ، اما با دستورالعمل های روشن عمل کنند. کار شما ایجاد چشم انداز است و آن را باید برای کارکنان کاملا مشخص کنید. شما باید یک فرایند فروش استاندارد ایجاد کنید که نحوه دستیابی ، صلاحیت ، کار با مشتری و بستن فروش را مشخص کند. اما این روند نباید چنان تنظیم شود که تیم فروش را مهار کند. باید کمی انعطاف پذیری در مدل وجود داشته باشد. برای ردیابی و گزارش عملکرد به طور کلی از تمام ابزارهایی که در اختیار شماست استفاده کنید. اما از اینکه بیش از حد در مورد تعداد تماس هایی که باید انجام دهند ، یا تعداد مشتریانی که باید به آنها مراجعه کنند ، مراقب باشید، دوری کنید. آنها در خط مقدم هستند ، آنها باید بدانند که چه کاری باید انجام شود. در غیر این صورت آنها افراد مناسب کار نیستند. اگر آنها متوجه شدند که رو آوردن به شبکه یا استفاده از رسانه های اجتماعی از تماس تلفنی مؤثرتر است ، پس چرا باید نگران باشید. تا زمانی که نتایج همان چیزی است که شما به آنها نیاز دارید ، اجازه دهید تا راهی داشته باشند و خود مشکل را حل کنند. اما این را روشن کنید که این استراتژی به نتایج موجود در آنجا وابسته است !!

مربیگری و نظارت

 وقت خود را برای ارائه بازخورد به تیم آزاد کنید. زمانی که صرف مربیگری و نظارت بر تیم می شود نتایج بهتری خواهد داشت. شما باید بتوانید آغاز روند نزولی را مشاهده کرده و خطا را قبل از جا افتادن، اصلاح کرده و از بین ببرید. شما همچنین باید روند صعودی را مشاهده کرده و رفتار را به بهترین شیوه تبدیل کنید ، وقتیر تیم گسترش می یابد رویکرد بسیار رقابتی افراد موفق  باعث می شود که رهبری آنها دشوار باشد. وظیفه شما انگیزه و پاداش دادن به آنها برای به حداکثر رساندن عملکرد است. بدون ایجاد حسادت یا احساس بد، از موفقیت بهترین کارکنان خود برای ایجاد انگیزه در بقیه تیم استفاده کنید و یک تیم با عملکرد بالا ایجاد کنید.

مدیریت زمان

 سعی کنید از زمان تیم های خود محافظت کنید تا به آنها اجازه فروش دهید. مهارت های مدیریت زمان برای عملکرد آنها مهم است ، اما شما نیز همینطور هستید. آنها را در جلسات یا کاغذبازی های که باعث کاهش زمان فروش آنها می شود ،درگیر نکنید. دزدی وقت نکنید جلسات را کوتاه و به نقطه ، ارتباطات را روشن و مختصر نگه دارید.

تجلیل از موفقیت

این وظیفه شماست که آنها را به سمت موفقیت راهنمایی کنید ، به آنها کمک کنید تا به غیرممکن دست یابند ، بنابراین وقتی بر شانس غلبه کردید، غیرممکن ها را انجام خواهید داد، فراموش نکنید که فوراً و علنی جشن بگیرید. جشن موفقیت ، خون حیات هر فروشنده رقابتی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *