کسب و کار مشاوره آموزش فروش

کسب و کار مشاوره آموزش فروش – نحوه شروع

اگر تجربه ای در زمینه ارائه خدمات فروش دارید ، اهمیت روش صحیح و حفظ کنترل بر مکالمه را درک می کنید. برای مثال عبارات عجیب و غریب و بی شماری رویکرد فروش موفقیت آمیز را توصیف می کنند ، مانند “فروش یخ به پنگوئن” یا “فروش گیلاس به کسی که دستانش دردستکش سفید است” . فروشندگان خوب تقریباً در هر صنعتی ارزشمند هستند. اگر شما این رویکرد را به مردم می توانید آموزش دهید و می خواهید افق های کاری خود را گسترش دهید ، می توانید از راه اندازی یک شرکت مشاوره آموزش فروش شروع کنید.

کسب و کار مشاوره آموزش فروش با محوریت مردم

بنگاههای مشاوره آموزش فروش از متخصصان درجه یک فروش تشکیل شده اند که آموزش در صنایع مختلف را ارائه می دهند. در حالی که هر بخش که در آن کار می کنید ممکن است متفاوت باشد ، اصول راهنمایی و راهبردهای آموزشی شما باید یکسان باقی بمانند.

شما نمود محوریت مردم در یک صنعت هستید و مردم اساساً همه به همان روش کار می کنند. شما مسئولیت ورود به یک شرکت و ارزیابی روند فروش و سیاست های آن را بر عهده خواهید گرفت و سپس به کارمندان آموزش می دهید تا در فروش کارآمد تر و مفید تر باشند.

شروع کسب و کار مشاوره آموزش فروش

کسب و کار مشاوره فروش خود را چگونه شروع می کنید؟ برای چه چیزی نیاز به آماده شدن دارید؟ در حالی که هر کسب و کار متفاوت است ، اصول اساسی باید یکسان باشد. بسته به حالت یا منطقه هایی که در آن فعالیت می کنید ، ممکن است نیاز باشد رویکردهای مختلفی را اتخاذ کنید ، بنابراین حتماً قوانین مربوط به بنگاههای مشاوره را بررسی کنید.

طوفان مغزی را بدون نگرانی در مورد قضاوت و احساس دیگران شروع کنید. این سند پایه به شما کمک می کند اسکلت کاری خود را جمع و جور کنید. در این جلسه طوفان مغزی ، باید شش مورد ازجزئیات کسب و کار خود را زیر ذره بین قرار دهید.

1. نام کسب و کار شما

کسب و کار مشاوره آموزش فروش خود را چه می نامید؟ پاسخ به این سؤال می تواند آسان باشد یا می تواند یکی از سخت ترین گزینه هایی باشد که تاکنون انتخاب کرده اید. در نظر بگیرید که باید اسامی را به راحتی به یاد آورد و خواندن آن نیز آسان باشد . همچنین نباید برای رسیدن به وسیع ترین مخاطب ، هر چیزی را که می تواند بحث برانگیز باشد ، مانند همسویی سیاسی و غیره را، به ذهن متبادر کنند.

2. مشکل یا نیازی که می بینید

همه مشاغل باید این مشکل را در صدر برنامه ریزی خود داشته باشند. مشتریان احتمالی شما به چه چیزهایی نیاز دارند؟ در این مثال ، مشکل باید چیزی باشد که به آموزش فروش بی طرفانه و جامع نیاز دارد. برای هر صاحب کسب و کاری، این مشکل محرک شرکت شما است.

3. راه حل شما برای مسئله

در جایی که مشکل مشتری های ایده آل و نیازهای آنها را تعیین می کنید ، راه حل شما آنچه را که ارائه می دهید ،توصیف می کند. اگر مشکل شرکتهایی است که به آموزش فروش بی طرفانه و جامع نیاز دارند ، راه حل شما ارائه آموزش فروش بی طرفانه و جامع برای انواع صنایع است.

4- صنایع مورد تمرکز

مشتریان آینده نگر شما به دنبال یک کسب و کار مشاوره آموزش فروش هستند که سابقه کار برای شرکتهایی مانند آنها را داشته باشد. تا این مرحله ، تغییر تمرکز شما نیاز به تجدید نظر در شرکت شما دارد. وقتی در صنایع مورد تمرکز خود کار می کنید ، آزادانه می توانید هر اندازه دوست دارید کار خود را گسترش دهید.

وقتی شروع به گسترش حوزه کاری خود به صنایع دیگر کردید ، باید آواتارها و رویکردهای خود را متناسب با آنها به روز کنید . بنابراین ، ایده آل است که با احتیاط پیشرفت کنید و اطمینان حاصل کنید که هم شما و هم کارمندانتان می توانید با آن صنایع کار کنید. به عنوان یک شرکت مشاوره ، مشتریان شما مایل به دیدن شما به عنوان یک متخصص هستند. اگر شما و تیمتان نتوانید با یک صنعت خاص خود را مطرح کنید ، ممکن است شهرت شما به خاطر آن آسیب ببیند.

5- توسعه آواتارهای مشتری

ساختن مشتری یا مشتری نماد به تحقیقات زیادی در مورد آن مشتریان ، زمینه و نیازهای آنها نیاز دارد. برای شروع ، شما فقط ممکن است چند آواتار مشتری داشته باشید. با گسترش خدمات مشاوره فروش خود ، باید هر بار مرحله تحقیق را تکرار کنید.نشان دادن درک ازمشتریان ، به آنها اطمینان از خدمات شما خواهد داد.

6. اهداف شرکت شما

همانطور که برای آواتارهای شما صادق است ، اهداف شرکت شما می تواند با کسب و کار شما تکامل یابد. آیا می خواهید در سال های Y تعداد نمونه ای از X شرکت داشته باشید؟ آیا هدف شما بیشتر روی سطح درآمد شما متمرکز است؟

شاید شما پشتیبانانی داشته باشید که در سالهای معینی به درصدی از برگشت سرمایه نیاز دارند. اهداف شما هرچه باشد ، باید آنها را به عنوان روشی برای تمرکز فعالیتهای خود تعریف کنید. اهداف باید جدول زمانی مشخص داشته باشند و رسیدن به آنها برای شرکت شما دشوار نباشد. اهداف باید به شما و کارمندانتان انگیزه دهند.

انواع مختلفی از مشاوران مورد نیاز هستند

شرکت های بیشتر و بیشتری به دنبال استخدام مشاور برای حفظ مزیت رقابتی خود هستند. در تجارت بین المللی ، حتی شرکتهای کوچک نیز می توانند نمونه کارهای گسترده ای از خودشان داشته باشند. شرکتها بیشتر و بیشتر به انواع بیشماری از مشاوران فروش نیاز دارند.

مشاوران فروش سئو

بهینه سازی موتور جستجو اصطلاحی است که برای تنظیم استراتژیک کلمات کلیدی مطرح در نسخه وب سایت استفاده می شود. برای اینکه دریابید که از چه کلمات کلیدی باید استفاده کنید ، مشاوران SEO شرایط را با حجم سابقه جستجو مقایسه می کنند. این مقایسه به آنها امکان می دهد لیستی از کلمات کلیدی برتر را که افراد در جستجوی آن هستند ، تهیه کنند.

مشاور سئو با استفاده کافی از تکنیک های در حال تغییر در جستجوگرها ، شرکت ها را قادر می سازد تا به صفحه اول نتایج هر موتور جستجو نزدیک باشند. این یک بخش مهم از معمای فروش و بازاریابی است.

مشاوران فروش سنتی

از آنجا که هرچه بیشتر شرکت ها به صورت آنلاین کار می کنند ، انواع مختلفی از تاکتیک های فروش برای موفقیت لازم است. مشاوران فروش به یک شرکت می روند و روند فروش فعلی آن و چگونگی عملکرد آن را ارزیابی می کنند. آنها قالب ها و نمونه هایی را به همراه آموزش برای کارمندان فروش ارائه می دهند. این آموزش و تعدیل خط مشی در جهت کمک به شرکت مشتری در کسب درآمد بیشتر از طریق روشهای فروش است.

مشاوران فروش UX

تجربه کاربر یا UX یک زمینه در حال رشد است که حول تجربیات کاربر نهایی می چرخد . بسیاری از شرکت ها هنوز در بخش های UX کارمند ندارند ، بنابراین مشاوران را برای تحقیقات و طراحی UX استخدام می کنند.

محققان مصاحبه ، نظرسنجی و الگوهای کاربران را برای توسعه استراتژی های جدید برای دستیابی به مشتری رعایت می کنند. طراحان تلاش می کنند تا یک تجربه خرید را به سادگی ، همه جانبه و دلپذیر انجام دهند. اینها اعضای مهم تیم فروش شما نیز هستند.

استخدام کارمندان برای شرکت شما

هنگام استخدام در شرکت مشاوره آموزش فروش خود ، همیشه باید به برنامه کاری و جلسه طوفان مغزی خود مراجعه کنید. شما اهداف مشخصی برای شرکت خود دارید و همچنین صنایع حیاتی دارید که سهم بازار آنها را می خواهید. برای به دست آوردن این سهم ، کارمندان شما باید بهترین مواردی باشند که شما می توانید از آن استفاده کنید. برای استخدام باید چهار نکته را در نظر داشته باشید.

ملاحظه 1: فرهنگ شرکت

شما در حال ساختن کسب و کار مشاوره آموزش فروش خود هستید و این باید منعکس کند که شما چه کسانی را در نظر دارید و تصویری را که می سازید متناسب با کار شما باشد. در حالی که فرهنگ شرکت نمی تواند تنها دلیل استخدام شخصی باشد ، باید هنگام تصمیم گیری در مورد استخدام خود ،مورد توجه باشد.

اگر شخصی روی کاغذ خوب باشد اما با بقیه کارمندان شما همخوانی نداشته باشد ، به احتمال زیاد او هم ناراضی خواهد بود. این نارضایتی می تواند باعث شود که وی قبل از پایان سال ازشرکت خارج شود یا باعث می شود تیم مستقر شما ناراضی شود.

ملاحظه 2: فرهنگ مشتری

مشتری های شما کی هستند؟ شما همیشه باید بهترین شخصی را که می توانید استخدام کنید ، و مواقعی وجود دارد که ممکن است وی مجری برتر نباشد. به عنوان مثال ، اگر در حال استخدام شخصی برای یک مشتری خاص هستید ، شخصی که استخدام می کنید باید بتواند به طور مؤثر با آن مشتری ارتباط برقرار کرده و بتواند یک گزارش مناسب را ایجاد کند.

شهرت بد می تواند شرکت ها را خراب کند و رهبری آنها را با خود به پایین بکشد. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که مشتری های مهم خود را از دست بدهید زیرا مشاور منتخب شما پاسخگوی نیازهای آنها نیست.

ملاحظه 3: تعادل کار و زندگی

بیشتر کارمندان درک می کنند که مواقعی وجود خواهد داشت که نیاز به کار بیشتری داشته باشند. با این وجود بسیاری از کارمندان تعادل زندگی و کار را یکی از مهمترین جنبه های اشتغال می دانند. اگر تیم شما بیش از حد کار کند ، حتی اگر آنها حقوق کمی هم نگیرند ، از وضعیت ناراضی خواهند شد.

کارکنان شما باید احساس کنند که اهدافی که به آنها داده می شود ، منطقی هستند. بهترین کارمندان شما ممکن است یک یا دو رویا داشته باشند ، اگرچه بیشتر آنها برای رسیدن به رویایشان باید تحت فشار قرار بگیرند.

ملاحظه 4: غرامت

چه مزایا و غرامت هایی برای ارائه به کارمندان آماده کرده اید؟  بسیاری از نوآوریها با یک قهوه و نوشیدنی رایگان و غذا برای جذب بهترین افراد سودمند و کافی نیست.

بهترین کارمندان شما باید بدانند که نسبت به زمان و مهارت خود تامین می شوند. آنها می خواهند بدانند چه مزایایی پولی را شما پیشنهاد می كنید ، اگر به آنها اجازه دهید در خانه كار كنند و چند روزی که بیمارند آیا قادر به استفاده از آنها هستند؟

چگونه مشتریان را هدف قرار دهیم

هدف شما کدام نوع مشاغل است؟ در حالی که شما در گسترش کار از صنعتی به صنعت دیگر آزاد هستید ، باید از جایی شروع کنید که جاپای محکمی داشته باشید. از این طریق می توانید از دانش گسترده خود برای هدایت تیم خود به سمت مشتریان جدید و درآمد بالاتر استفاده کنید. نوع مشاغلی که می خواهید جای آنها را بگیرید ، مشکلی است که بیشتر باید آن را هدف قرار دهید.

آژانس های تبلیغاتی می توانند یکی از انواع مشتری هایی باشند که شما درباره آنها چیز زیادی می دانید. این مشتریان فقط در صورتی شما را استخدام می کنند که مجموعه مهارتهای شما بتواند در پروژه هایشان به آنها کمک کند. آنها تمایل دارند که در مهلت های کوتاه تری (کمتر از شش ماه) فعالیت کنند و مشتریان تکراری عالی را ایجاد کنند ، مشروط بر اینکه شما بهترین خدماتی را که می توانید برای آنها انجام دهید به آنها ارائه دهید.

خلاصه کردن لیست مشتری ها

صرف نظر از صنعتی که شما با آن کار می کنید ، یک شرکت مشاوره آموزش فروش باید بتواند لیست مشتری را خلاصه تر کند و در صورت نیاز به خدمات شما با آنها همکاری کند. برخی از شرکت ها پس از تعیین مشتری های اصلی و لنگری خود ، متنوع سازی را انتخاب می کنند ، در حالی که برخی دیگر تصمیم می گیرند که دریک حیطه خاص باشند و فعالیت خود را بیشتر توسعه ندهند. حتی اگر مشاغل مشاوره ای را بدون تجربه شروع می کنید ، باید یک برنامه را در نظر داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *